عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نمایشگاه روایت و پیشرفت در هفته دولت برگزار خواهد شد

معاون استاندار و فرماندارویژه

نمایشگاه روایت و پیشرفت در هفته دولت برگزار خواهد شد

نمایشگاه روایت و پیشرفت در هفته دولت برگزار خواهد شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت:نمایشگاه روایت پیشرفت با هدف به تصویر کشیدن اقدامات دستگاههای اجرایی دولت در شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس مهدی دهرویه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی،اقتصادی و اشتغالزای شهرستان گنبدکاووس روز یکشنبه با حضور استاندار گلستان و مسئولان استانی و شهرستانی در گنبدکاووس برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه با وجود هجمه های دشمن مظلومیت دولت نمایان است افزود: باید اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی به صورت گسترده اطلاع رسانی شود.
وی راه رسیدن به اهداف دولت را کار جهادی عنوان کرد و افزود: مردم باید در جریان اقدامات دولت باشند و مدیران ادارات از هر فرصتی برای تبیین اقدامات نظام و انقلاب استفاده کنند و این مسئله بر همه مدیران واجب و ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: برای جهاد تبیین در جلوی هر اداره گزارشی از اقدامات تحولی به صورت بنر نصب گردد و در روستاها نیز این بنر ها،با هماهنگی بخشداری و در شهر باهماهنگی شهرداری نصب شود

نمایشگاه روایت و پیشرفت در هفته دولت برگزار خواهد شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 218
  • کد خبر : 104716