عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین روز نشست خبری به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۲ در قرارگاه خبری شهید همدانی گمیشان

در چهارمین روز هفته دولت:

دومین روز نشست خبری به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۲ در قرارگاه خبری شهید همدانی گمیشان

دومین روز نشست خبری به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۲ در قرارگاه خبری شهید همدانی گمیشان

 

در چهارمین روز از هفته دولت با برنامه ریزی انجام شده توسط فرمانداری شهرستان گمیشان، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با حضور در قرارگاه خبری شهید همدانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری گمیشان به پرسشهای خبرنگاران مستقر در این قرارگاه پاسخ‌ دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، امروز دکتر ایری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، محمودی، مدیر بنیاد مسکن و گرجی، مدیر اداره کمیته امداد امام (ره) در این قرارگاه خبری حاضر شدند و شرحی مختصری از اقدامات و عملکرد دستگاه مربوطه خویش پس از استقرار دولت سیزدهم ارائه دادند و به پرسش‌ها ی خبرنگاران پاسخ دادند.

گرجی، مدیر کمیته امداد شهرستان در این نشست ضمن تبریک ایام هفته دولت اظهار داشت: در دولت مردمی سیزدهم در بحث اشتغال در حوزه کمیته امداد برای ۲۳۸ نفر از خانواده های تحت پوشش با اعتباری بالغ بر ۱۸۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اشتغال ایجاد شده است.

گرجی به اقدامات این اداره در بحث ساخت و تعمیر مسکن مددجویان در دو سال گذشته پرداخت و گفت: ۹۶ باب مسکن برای نیازمندان و واجدین شرایط مسکن مددجویان با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان به صورت کمک بلاعوض احداث شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ادامه داد: پس از استقرار دولت سیزدهم، در بحث کمک جهیزیه ۱۲۸ مورد اهدا ۵ کالا اساسی با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال و در بحث معیشت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به ۳۶۱۷ خانوار تحت پوشش، اعتباری بالغ بر ۳۲۹ میلیارد ریال به صورت مستمری اهدا گردید.

گرجی در پایان گفت: از دیگر اقدامات این اداره که از زمان استقرار دولت مردمی سیزدهم آغاز شده است،بحث توزیع لوازم خانگی شامل بخاری، یخچال، آبگرمکن،تلویزیون و لباسشویی برای ۴۹۸ خانوار تحت پوشش با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۷۷۱ میلیون ریال می باشد که به خانواده های عزیز تحت پوشش کمیته امداد شهرستان گمیشان اهدا گردید.

محمودی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان در این نشست ضمن تبریک ایام هفته دولت اظهار داشت: پس از استقرار دولت مردمی سیزدهم در شهرستان مجموع ۸۷ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان اضافه کرد: از شاخص ترین اقدامات اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گمیشان در دو سال گذشته، افتتاح و کلنگ زنی ۳۳۵ واحد مسکونی روستایی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان و هم چنین افتتاح و کلنگ زنی ۵ طرح و پروژه طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان است.

محمودی هم چنین از صدور و تحویل ۳۲۸ جلد سند مالکیت روستایی و ۴۲۸ جلد سند شهری در شهرستان پس از استقرار دولت سیزدهم خبر داد.

محمدی در پایان گفت: واگذاری ۲۱ قطعه زمین با کاربری مسکونی به جوانان، به مساحت ۸۴۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان نیز از دیگر اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گمیشان در دولت مردمی سیزدهم است.

ایری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در نشست خبری قرارگاه خبری شهید همدانی گمیشان گزارش عملکرد این اداره در دولت سیزدهم را ارائه نمود.

دکتر ایری گفت: در دو سال گذشته، بالغ بر ۱۲۱ هزار نفر در مراکز درمانی شهرستان ویزیت شدند و حدود ۲۰ هزار نفر خدمات آزمایشگاهی،۶هزار نفر از خدمات دندانپزشکی و ۸۰ هزار نفر از خدمات پانسمان در مراکز درمانی شهرستان بهره مند شدند.

ایری افتتاح اورژانس ۱۱۵ کله پست در دولت سیزدهم در جاده آق قلا و گمیشان با کمک خیر با اعتبار بالغ بر ۱میلیارد را یکی از پروژه های شاخص شهرستان در دولت سیزدهم عنوان کرد.

ایری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هم چنین در خصوص پروژه احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی گمیشان که از مطالبات عمده مردم شریف شهرستان می باشد، توضیحاتی ارائه داد.

وی گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی در دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۸ گلنگ زنی شد ولیکن عملیات اجرایی از اردیبهشت سال ۱۳۹۹ شروع شد. ایری ادامه داد: به دلیل شرایط ژئو تکنیک خاص شهرستان گمیشان ، عملیات بهسازی خاک و اجرای میکرو پایل ها توسط پیمانکار ژیو تکنیک انجام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: با شروع به کار دولت مردمی سیزدهم اعتبار و مصوبات سفر ریاست جمهوری اعتبار قابل توجه ای به پروژه تخصیص یافت‌.

وی تصریح کرد: که قرارداد تکمیل اسکلت با پیمانکار جدید از دی ماه سال ۱۴۰۰ منعقد شد.

ایری ادامه داد: با توجه به تاخیر و تعلل پیمانکار با پیگیری های به عمل آمده، پیمانکار جدید با سابقه در اجرای پروژه های بهداشت و درمان پروژه را تحویل گرفته است که بحمدالله شاهد افزایش نیرو و سرعت کار هستیم.

وی افزود: تاکنون شصت میلیارد تومان برای احداث بیمارستان هزینه شده است و آبگرفتگی زمین بیمارستان در طی دو مرحله نیز باعث تاخیر در عملیات اجرایی گردیده است.


دومین روز نشست خبری به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۲ در قرارگاه خبری شهید همدانی گمیشان

 

دومین روز نشست خبری به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۲ در قرارگاه خبری شهید همدانی گمیشان

 


 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 164
  • کد خبر : 104939