عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین روز نشست خبری به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۲ در قرارگاه خبری شهید همدانی گمیشان

در پنجمین روز از هفته دولت:

سومین روز نشست خبری به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۲ در قرارگاه خبری شهید همدانی گمیشان

سومین روز نشست خبری به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۲ در قرارگاه خبری شهید همدانی گمیشان

 

در پنجمین روز از هفته دولت با برنامه ریزی انجام شده توسط فرمانداری شهرستان گمیشان، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با حضور در قرارگاه خبری شهید همدانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری گمیشان به پرسشهای خبرنگاران مستقر در این قرارگاه پاسخ‌ دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، امروز  محمد زاده، مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان و کرنژادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان حاضر شدند و شرحی مختصری از اقدامات و عملکرد دستگاه مربوطه خویش پس از استقرار دولت سیزدهم ارائه دادند و به پرسش‌ها ی خبرنگاران پاسخ دادند.

محمدزاده، مدیر ورزش و جوانان شهرستان در این نشست ضمن تبریک هفته دولت عنوان داشت: در دو سال اخیر، در بحث حوزه قهرمانی، ۴ نفر از ورزشکاران شهرستان توانستند عضویت تیم ملی را کسب کنند و یک اعزامی به مسابقات بین‌المللی، ۳ نفر اعزامی به مسابقات آسیایی و دو نفر اعزامی به مسابقات جهانی داشتیم که حاصل آن کسب ۳ مدال در مسابقات بین المللی در رشته های والیبال، مچ اندازی و دوومیدوانی و ۱۰ مدال در سطح کشوری بوده است.

محمدزاده با اشاره به پروژه های عمرانی در حوزه ورزش در سطح شهرستان گفت: شروع پروژه زمین چمن مصنوعی بزرگ مقیاس شهدای گمیشان و سیمین شهر با اعتبار هر کدام ۱۰ میلیارد تومان، شروع پروژه چمن مصنوعی روستاهای آرخ بزرگ، بصیرآباد، خواجه نفس و قلعه توماجلر، بهسازی سالن بدنسازی استادیوم شهدای گمیشان با اعتبار بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال، تکمیل پروژه سالن ورزشی روستای قلعه جیق با اعتبار ۸ میلیارد ریال و تکمیل فاز دوم زمین والیبال ساحلی از اقدامات شاخص اداره ورزش و جوانان پس از استقرار دولت مردمی سیزدهم در شهرستان است.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان در پایان اظهار داشت: در حوزه جوانان، در سال ۱۴۰۱ با برگزاری جشن ازدواج آسان به دعوت از ۱۶ زوج جوان و اعزام این عزیزان به سفر زیارتی مشهد مقدس، مشارکت در برگزاری مراسم ازدواج ۴۲ زوج کم بضاعت و کمک در تهیه جهیزیه آنان و برگزاری جشن ازدواج آسان ۱۸ زوج گمیشانی در سال ۱۴۰۲، شهرستان گمیشان از شهرستان های برتر در این حوزه در سطح استان بوده است.

کرنژادی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در این نشست عنوان داشت: در دوسال گذشته، در بحث تسهیلات ادوات کشاورزی، مبلغی بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال پرداختی به کشاورزان عزیز شهرستان پرداختی داشتیم.

وی افزود: در بحث مرمت و ریگلاژ جاده های بین مزارع در سطح ۳۰ هکتار، اعتباری بالغ بر ۴۴۰ میلیون تومان و مرمت و لایروبی آبندان کاسپیت خواجه نفس در سطح ۷ هکتار که عملیات اجرایی آن در جریان می باشد، اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و در بحث تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ که در ارتباط با میگو و پرورش ماهی در قفس بود، اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان هزینه شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ادامه داد: حدود ۳۵۰۰ تن بذور اصلاح شده گندم و کلزا و ۱۶۰۰۰ تن نهاده ها و کودهای کشاورزی در بین کشاورزان شهرستان توزیع شد.

کرنژادی در پایان گفت: در دولت مردمی سیزدهم، برای ۴۰۰ نفر در سطح شهرستان اشتغالزایی توسط این اداره ایجاد شد و هم چنین ۲۰۰ دوره مهارتی و کارگاه آموزشی برای ۳۸۰۰ نفر از کشاورزان شهرستان برگزار شد.


سومین روز نشست خبری به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۲ در قرارگاه خبری شهید همدانی گمیشان

 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 165
  • کد خبر : 104964