عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مرکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد زنان گنبدکاووس افتتاح شد

معاون استاندار و فرماندارویژه

مرکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد زنان گنبدکاووس افتتاح شد

مرکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد زنان گنبدکاووس افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه، مرکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد زنان گنبدکاووس در عرصه هزار متر مربعی در ۲ طبقه و ظرفیت پذیرش ۴۵ نفر همزمان با آخرین روز از هفته دولت به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور امروز چهارشنبه افتتاح شد.
معاون استاندار وفرماندار ویژه گنبدکاووس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس سیاست‌ها و راهبردهای استاندار گلستان به دنبال ساماندهی وضعیت معتادان متجاهر هستیم به همین منظور پوشش شرق استان ایجاد ۲ مرکز ماده ۱۶ زنان و مردان برای این شهرستان نظر گرفته شد.
مهدی دهرویه افزود: با توجه به ظرفیت‌ها امروز شاهد بهره برداری از مرکز ماده ۱۶ زنان هستیم که قابلیت پوشش دهی شرق استان را دارد.
وی اظهارکرد: یکی از ساختمان‌های بلا استفاده در اختیار شهرداری گنبدکاووس شناسایی و با هزینه ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی از اعتبارات شهرداری و بهزیستی به عنوان مرکز ماده ۱۶ زنان با ظرفیت ۴۵ نفر ساماندهی و تجهیز شد.
فرماندار گنبدکاووس گفت: در رابطه با مرکز ماده ۱۶ مردان شرق استان هم ۲ هکتار زمین از مجموعه جهاد کشاورزی در نظر گرفته شد و از منابع اعتباری ملی، استانی، شهرداری و خیران در حال ساخت است و تلاش داریم قبل از دهه فجر به بهره برداری برسد.
دهرویه اعتیاد و گسترش مصرف انواع موادمخدر را یکی از بحران‌های امروز جامعه دانست و گفت: همراهی خانواده‌ها و دستگاه‌های متولی در تقویت اقدامات پیشگیرانه و حضور به موقع برای شناسایی و ساماندهی وضعیت معتادان از جمله عوامل موثر در کاهش این نوع از آسیب‌های اجتماعی به‌حساب می‌آید.

مرکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد زنان گنبدکاووس افتتاح شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 73
  • کد خبر : 105119