عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمپ ماده ۱۶ مردان و زنان در شهرستان گنبدکاووس اجرایی می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس :

کمپ ماده ۱۶ مردان و زنان در شهرستان گنبدکاووس اجرایی می‌شود

کمپ ماده ۱۶ مردان و زنان در شهرستان گنبدکاووس اجرایی می‌شود

معاون استاندار وفرماندار شهرستان گنبدکاووس درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان بر لزوم جمع‌آوری معتادان متجاهر وساماندهی آنها تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه مهدی دهرویه بابیان اینکه گرانی مواد مخدر سنتی مصرف کنندگان را به مواد مخدر صنعتی سوق داده افزود: این روند تهدید بزرگی در بخش آسیبهای اجتماعی از جمله موارد اقدام به خود کشی است.
وی بر اهتمام جدی دستگاههای اجرای در خصوص اجرای طرحهای پیشگیرانه تاکید کرد و گفت: خودمان باید به این باور و یقین برسیم که مواد مخدر تهدید جدی برای جامعه است ولازم است به طور مستمر در این خصوص هم افزایی داشته باشیم و از مشارکت بخشداران شوراها دهیاران استفاده کنیم و نباید از انتظامی انتظار داشته باشیم که با وجود تعدد ماموریتها به دنبال معتادان هم باشد.
وی با اشاره به ظرفیتهای اماکن و سوله های مازاد در گنبدکاووس گفت: مرکز ماده ۱۶ مردان و زنان باید ماهها پیش به بهره برداری می‌رسید.
رضا اصالتی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز بر ارائه گزارشات ادارات در خصوص اقدامات انجام شده به فرمانداری تاکید کرد.
بخشدار مرکزی گنبدکاووس نیز  برای تامین زمین برای احداث خانه بهداشت در روستای قلندر آباد اعلام آمادگی کرد مرتضی احمدی افزود: در صورت حل مشکل میراث احداث خانه بهداشت با اعتبارات بهداشت و درمان میسر است.
رییس مرکز بهداشت گنبدکاووس نیز در گزارشی از روند فعالیتهای انجام شده توسط مجموعه بهداشت و درمان، از شناسایی ۳۰ پاتوق مصرف کنندگان مواد خبرداد.
عبدالرحیم پالیده گفت: برای ترک اعتیاد غربالگری و آزمایشات هپاتیت و ایدزو پیگیری درمان که دراین خصوص ۱۱۱۲ نفر شناسایی شدند و آموزشهای مهارت نه گفتن مهارتهای فرزند پروری داده شده و ۹ نفر از معتادان متجاهر در کمپ رهایی ساماندهی شدند.
در این جلسه هر یک از ادارات به بیان گزارش اقدامات خود پرداختند

کمپ ماده ۱۶ مردان و زنان در شهرستان گنبدکاووس اجرایی می‌شود

کمپ ماده ۱۶ مردان و زنان در شهرستان گنبدکاووس اجرایی می‌شود


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 118
  • کد خبر : 97961