عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس و عید سعید فطر در گالیکش برگزارشد


نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس و عید سعید فطر در گالیکش برگزارشد

نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس و عید سعید فطر در گالیکش برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس و عید سعید فطر با حضور فرماندار گالیکش و مسئولین ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.

خسروی فرماندار گالیکش گفت: روز قدس روز اسلام است و تازمانی که اسرائیل در صحنه باشد مسلمانان آرام نخواهند نشست و باید به یاری مسلمین این رژیم غاصب و ستمگر محو شود. بنابراین بر ما واجب و لازم است که به فرمایشات یادگار امام و سفارشات رهبری توجه کنیم و روز قدس را به نحو مطلوب برگزار کنیم.

وی آمادگی ومشارکت دستگاه ها در روز قدس وتهیه و تدوین برنامه های کافی و شرکت مسئولین و کارکنان ادارات و بسیجیان را به صورت نظام مند خواستار شدند.

در این جلسه حجت الاسلام ممشلی خاطر نشان کردند قدس متعلق به جهان اسلام است زیرا اولین قبله مسلمین بوده که مورد هجمه رژیم صهیونیستی قرار گرفته و امام ره نیز آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام کردند.

سبحانی مسئول فرهنگی ستاد نماز جمعه بیان کرد برنامه هایی تدارک دیده شده که حضور مردم در آنها فراهم شود. در سنوات گذشته گالیکش در مبحث حضور زبانزد بوده و امسال هم شاهد حضور مردم خواهیم بود و گفتند: از مسائل مهم، برنامه ریزی مسیر راهپمایی ، سخنران و هماهنگی با امام جمعه محترم ، مجری و شعار دهنده وامکانات صوتی هستند، که انشاالله با کمک مسئولین تامین می گردد.

نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس و عید سعید فطر در گالیکش برگزارشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 850
  • کد خبر : 10576