عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری انتخابات سالم و پرشور مهم ترین اصل ستاد انتخابات شهرستان است

فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد انتخابات شهرستان:

برگزاری انتخابات سالم و پرشور مهم ترین اصل ستاد انتخابات شهرستان است

برگزاری انتخابات سالم و پرشور مهم ترین اصل ستاد انتخابات شهرستان است

فرماندار آزادشهر گفت:برگزاری انتخابات سالم و پرشور از مهم ترین اهداف ستاد انتخابات شهرستان است که همه مدیران در تلاش هستند انتخاباتی سالم در شهرستان برگزار کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر  با اشاره به برنامه زمان بندی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: عملا وارد فرآیند برگزاری انتخابات شده ایم و این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و باید تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات خوب و سالم در شهرستان انجام شود .
فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر که با حضور مسئول کمیته  های ستاد انتخابات شهرستان برگزار شد بیان کرد:زمینه سازی برای مشارکت حداکثری، قانون مداری، امانت داری و بی طرفی، چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات هستند که مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با تشریح و تبیین برخی از مهم ترین وظایف کمیته های ستاد انتخابات نیز افزود: کمیته های زیرمجموعه ستاد انتخابات باید در اسرع وقت جلسات خود را تشکیل و بر اساس زمان بندی اعلام شده، وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند.



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 182
  • کد خبر : 105771