عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روز جهانی قدس یکی از اتفاقات و یادگاری های بزرگ حضرت امام است

معاون فرماندار کردکوی:

روز جهانی قدس یکی از اتفاقات و یادگاری های بزرگ حضرت امام است

روز جهانی قدس یکی از اتفاقات و یادگاری های بزرگ حضرت امام است

حسین احمدی معاون فرماندار کردکوی در جلسه هماهنگی برگزاری روز جهانی قدس، این روز را یکی از بزرگترین یادگاری های حضرت امام دانست و افزود: با توجه به اینکه قدس اولین قبله گاه مسلمین جهان بوده، یکی از بزرگترین اتفاقات و یادگاری است که از امام (ره) به ما رسیده که در گرامیداشت این روز با حضور خود می توانیم این یادگار را حفظ کنیم.

  احمدی ادامه داد: جهموری اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان است و باید این را قدر بدانیم و از فرصت ها استفاده کنیم و باید در شیوه اجای این مراسم  نهایت دقت را بعمل اوریم.

معاون فرماندار دولت آقای روحانی را دولت تدبیر و امید دانست و افزود: در این دولت سعی می شود همه فعالیت های کاری با تعقل و دقت و اینده نگری انجام گیرد تا شاهد اتفاقات خوشایندی در ایران و منطقه باشیم.

وی با اشاره به نقش تیم مذاکره کننده ایران و فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: هوشیاری همه مسئولان و خیرخواهان نظام در این است که در ادبیات و بیان خود به گونه ای عمل کنیم که خسارت و هزینه ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی نداشته باشد و با منش اعتدال و گفتمان عقلانی همه را دعوت به میانه روی  کنیم.

احمدی در پایان اطلاع رسانی صحیح در این روز برای حضور همه آحاد جامعه و مردم شهر و روستا در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس را ضروری و حضور یکپارچه مردم را مستلزم همکاری و تعامل همه ی دستگاهها اجرایی در این زمینه دانست.

گفتنی است ؛راهپیمایی گرامیداشت این روز در کردکوی راس ساعت 11:30 روز جمعه از میدان انقلاب شروع و در مصلای نماز جمعه با قرائت بیانیه ای به اتمام میرسد. روابط عمومی فرمانداری کردکوی از همه ی مردم خدا جوی و مومن این شهرستان جهت شرکت در این مراسم عبادی سیاسی دعوت بعمل می آورد.

روز جهانی قدس یکی از اتفاقات و یادگاری های بزرگ حضرت امام است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 627
  • کد خبر : 10605