عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همت والای دهیاران ستودنی است

معاون فرماندار بندرگز :

همت والای دهیاران ستودنی است

همت والای دهیاران ستودنی است

معاون فرماندار شهرستان بندرگز گفت : همت والای دهیاران ستودنی است ، چرا که بدون ادعا و با امکانات و درآمد کم در حال خدمت به مردم می باشند.

"محمد حیدری" در همایش دهیاران شهرستان بندرگز افزود : مردم و مسوولین انتظارات و خواسته های قانونی دارند که دهیاران موظف به پیگیری آنان در چارچوب قانون هستند .

وی با بیان اینکه دهیاران در همه حوزه ها شرح وظایفی دارند ، افزود : اگر تعامل لازم بین دهیاران ، شوراها و دستگاه های اجرایی وجود داشته باشد ، این وظایف به نحو احسن انجام خواهد شد .

حیدری ادامه داد : شوراها و دهیاران باید با بخشداران ارتباط داشته تا بخشداران بتوانند به موقع انعکاس دهنده فعالیت آنها به فرمانداری و استانداری باشند.

وی ، دهیاران را به سه دسته فرضی تقسیم کرد و افزود : دسته اول دهیارانی هستند که فقط به اجرای مصوبات شورا فکر می کنند و به فعالیت های روزمره می پردازند و روستای آنان پیشرفت خاصی ندارد.

معاون فرماندار بندرگز ادامه داد : دسته دوم شامل دهیارانی است که در راستای وظایف قانونی عمل می کنند و اگر مصوبات را کافی ندانند لایحه به شورا می دهند و شورا پس از تصویب لایحه آن را جهت اجرا به دهیار ابلاغ می کند .

حیدری افزود : دسته سوم دهیاران پیشرو هستند که علاوه بر کارهای دسته اول و دوم ، با فعالیت های گردشگری ، فرهنگی و اقتصادی جاذبه های مختلفی در روستا ایجاد می کنند و با برگزاری جشنواره های محلی نشاط اصیل را  برای مردم به ارمغان می آورند .

وی اظهار داشت : فعالیت این دهیاران بیشتر از سطح بودجه مصوب است و مراقب ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح روستا هستند تا در آینده برای اجرای طرح هادی با مشکل مواجه نشوند .

معاون فرماندار بندرگز ادامه داد : این دهیاران می توانند با روابط منظم با بخشداری ها و پیگیری طرح های اقتصادی و جاذبه های مختلف درآمدزایی و اشتغال را در روستا پویا کنند.

همچنین در این جلسه از دهیاران روستاهای شهرستان بندرگز تجلیل و قدردانی شد .

گفتنی است ، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری نیز در این همایش حضور داشت .

همت والای دهیاران ستودنی است

 

همت والای دهیاران ستودنی است

 

همت والای دهیاران ستودنی است

 

همت والای دهیاران ستودنی است

 

همت والای دهیاران ستودنی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 804
  • کد خبر : 10619