عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روز قدس، روز بیدار باش برای مقابله با رژیم صهیونیست است

فرماندار کلاله :

روز قدس، روز بیدار باش برای مقابله با رژیم صهیونیست است

روز قدس، روز بیدار باش برای مقابله با رژیم صهیونیست است

فرماندار کلاله گفت: روز قدس، روز بیدار باش جامعه اسلامی در برابر ظلم رژیم صهیونیست و روز رهایی سرزمین فلسطین است.

نصرت برزگر در آخرین جلسه برنامه ریزی روز قدس با بیان اینکه همه پیرو خط رهبری هستیم گفت: امام راحل(ره) اندیشه کمک به مظلومان بخصوص مردم سرزمین قدس را برای بشریت به یادگار گذاشت.

وی افزود: آحاد مردم همچون سال های گذشته در لبیک به مقام معظم رهبری با مشت های گره کرده فریاد مرگ بر اسرائیل را سر خواهند داد.

فرماندار تصریح کرد: این حضور یعنی حمایت از مظلوم و حمایت از مردم سرزمینی که سرزمینشان با زور و حیله از آنها گرفته شده است.

حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه کلاله نیز در سخنانی به تشریح شرایط کنونی جهان پرداخت و گفت: شرایط تیم هسته ای و زیاده خواهی های استکبار و عزت مندی گروه دیپلماتیک کشور ما، حضور گروه های تکفیری و داعش در جوامع اسلامی و جلوگیری از به فراموش رفتن موضوع فلسطین در جهان اسلام ما را بر آن داشته تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس حماسه ای دیگر خلق کنیم.

حجت الاسلام رضا دیلمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کلاله در این جلسه با تاکید بر آرمان های امام خمینی (ره) در ظلم ستیزی به عنوان یک مفهوم الهی اظهار داشت: سازش ناپذیری هم ناشی از هویت دینی ما است که تداوم مبارزه را در روز قدس به دست می آوریم

دیلیمی افزود: نمایش وحدت مسلمانان با هر مذهبی که امنیت آفرین در جوامع اسلامی است، از برکات روز قدس می باشد که امام راحل(ره) آن را در بستر تاریخ ماندگار کرد.

در ادامه این جلسه اعلام شد که راهپیمایی روز قدس در شهرستان کلاله از مقابل مسجد جامع این شهر تا میدان امام خمینی(ره) از ساعت 11 آغاز خواهد شد.

همچنین این راهپیمایی در شهر فراغی از مصلی تا مسجد پیامبر اعظم(ص) خواهد بود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 793
  • کد خبر : 10632