عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هیئت های ورزشی برنامه عملیاتی سالانه خود را تدوین کنند

معاون استاندار و فرماندارویژه

هیئت های ورزشی برنامه عملیاتی سالانه خود را تدوین کنند

هیئت های ورزشی برنامه عملیاتی سالانه خود را تدوین کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس با تسلیت شهادت ۴۷۰۰ نفر از مردم غزه وجنایت رژیم کودک کش اسرائیل در به شهادت رساندن ۲۸۰۰ کودک فلسطینی افزود: امیدواریم که وعده الهی در نابودی اسرائیل محقق شود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس مهدی دهرویه؛ در نشست صمیمی با رئیسان و نایب ریسان هیئت‌های ورزشی شهرستان که با حضور امام جمعه و مدیر کل ورزش و جوانان و برگزار شد با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در حوزه جوانان از جمله اعتیاد و مواد افیونی صنعتی جدید اظهار داشت: امروزه این مواد به راحتی در اختیار جوانان قرار داده می‌شود و راه حل این آسیب‌های اجتماعی ورزش می‌باشد و باید بسترهای ورزشی لازم در شهرستان مهیا شود.
وی با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس دارای امکانات ورزشی حداقلی است به مقایسه برخی شهرهای کشور با گنبد کاووس پرداخت و افزود: باید از ظرفیت درون شهرستانی به خوبی استفاده کنیم.
وی با اشاره به تنش آبی شهرستان و حفر ۲۹ چاه با اعتبار ۵ تا ۶ میلیارد تومان و احداث مرکز ماده ۱۶ ویژه معتادان متجاهر با استفاده از ظرفیت استان و شهرستان گفت: سوله‌ای در روبروی بیمارستان طالقانی با ۳۰۰۰ هکتار می‌تواند مکانی برای فضاهای ورزشی ورزشکاران باشد.
وی از افتتاح استخر دانش آموزی در دهه فجر امسال خبرداد و با اشاره به اهمیت مجموعه سوارکاری گفت: سوارکاری باید منافعش برای شهر باشد عوایدی که کل ورزش شهرستان را می‌تواند پشتیبانی کند.
وی با بیان اینکه اولویت اصلی شهرستان گنبدکاووس جاده نفت، خط شمال به جنوب گنبد _آزادشهر _شاهرود است از تحولات بزرگ در استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس خبر داد و افزود: شهرستان گنبدکاووس شهرستانی تقریبی است و در حوزه ورزشی هم باید چارچوب‌ها و قوانین حجاب و عفاف رعایت شود.
امام جمعه گنبدکاووس در این جلسه  با اشاره به سرانه کم ورزشی شهرستان گفت: سرانه فضای ورزشی در شهرستان گنبدکاووس  ۳۱ سانت است و باید ساخت وساز ورزشی در شهرستان عادلانه صورت بگیرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی بر لزوم توجه به ورزش بانوان اشاره و بر توجه به ورزش روستایی و عشایری تاکید کرد و گفت: آکادمی والیبال ، خوابگاه ورزشی ،ساماندهی مجموعه سوارکاری از اولویت های ورزشی شهرستان است.

هیئت های ورزشی برنامه عملیاتی سالانه خود را تدوین کنند

هیئت های ورزشی برنامه عملیاتی سالانه خود را تدوین کنند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 39
  • کد خبر : 106739