عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهید سلیمانی احیاگر جبهه مقاومت بود


شهید سلیمانی احیاگر جبهه مقاومت بود

شهید سلیمانی احیاگر جبهه مقاومت بود

فرمانده سپاه نینوا گلستان شهید سلیمانی را احیاگر جبهه مقاومت دانست و گفت: اگر امروز در غزه شاهد طراحی و اجرای عملیات کوبنده طوفان الاقصی توسط گروه کوچکی به اسم حماس هستیم که باعث انگشت به دهان ماندن مستکبران شده نتیجه خون شهید سلیمانی است.
سردار علی ملک شاهکویی دوشنبه شب در مراسم یادواره شهدای ۱۲ دی گنبدکاووس با گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ثمره خون این شهید بزرگوار را می توانیم امروز در تقویت جبهه مقاومت در غزه، یمن، سوریه و یا لبنان مشاهده کنیم.
وی گفت: خداوند صبری عجیب به مردم غزه داده است که این همه بمباران را تحمل می کنند و ایستادگی آنان تمام راهبردهای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در تامین امنیت کامل ساکنان سرزمین های اشتغالی، نمایش اقتدار ارتش آنان و اینکه به هیچ نقطه ای وارد نمی شوند مگر پیروز میدان باشند را با شکست مواجه کرد.
فرمانده سپاه نینوا افزود: تا قبل از جریان عملیات طوفان الاقصی تمام دکترین سیاسی، اقتصادی، نظامی، فناوری و فضای مجازی در آمریکا را یهودیان کنترل می کردند اما در جریان غزه تعادل رژیم غاصب صهیوینستی بهم خورد و آمریکا مجبور به حضور در میدان شد.
سردار ملک شاهکویی ادامه داد: سازمان اطلاعات رژیم غاصب صهیونیستی در جریان غزه چنان بی آبرو شد که دیگر سرش را نمی تواند در دنیا بلند کند و سربازان این رژیم بر عکس نیروهای حماس که هر روز با روحیه قوی تر در میدان حاضر می شوند، به شدت روحیه خود را باختند و تاکنون تعدادی زیادی کشته، مجروح و اسیر از آنان برجای مانده است.
وی ایستادگی امروز مردم غزه را نتیجه خون سرداران شهیدی چون حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: مردان و زنان این سرزمین با صبوری و استقامت پیکرهای بی جان خانواده ها و فرزندان خود را از زیر آوار برجای مانده از بمباران های رژیم صهیونیستی برون می آوردند.
فرمانده سپاه نینوا اضافه کرد: امروز دنیا با مشاهده جنایت رژیم صهیونیستی به مظلومیت مردم غزه پی برده است و هر روز شاهد برپایی تظاهرات مردمی در کشورهای مختلف از جمله انگلیس و آمریکا در حمایت از فلسطینیان هستیم.
سردار ملک شاهکویی گفت: با وجود تلاش های دشمنان در چهار دهه گذشته برای ضعیف نشان دادن جمهوری اسلامی و اینکه بساط انقلاب در حال برچیده شدن است به برکت خون شهدای بزرگی به مثل حاج قاسم سلیمانی که در مراسم تشییع پیکر وی جمعیت میلیونی از ملت ایران حضور یافتند، شاهد اقتدار بیش از پیش کشور در عرصه های مختلف دفاعی، نظامی و علمی هستیم.
وی از پدران و مادران خواست باتوجه به نفوذ دشمن در فضای مجازی برای تغییر باورهای جوانان، با تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای خون شهدا گره های کور ذهن فرزندان خود را باز کرده و آنان را نسبت به جایگاه ایران در قبل پیروزی انقلاب و اقتدار امروز کشور بیشتر آگاه کنند.
فرمانده سپاه نینوا با اشاره به نزدیکی انتخابات و تاکید رهبر معظم انقلاب بر تشویق مردم به حضور پرشور در این رویداد سیاسی، گفت: تک تک ما مسوول هستیم با عمل به جهاد تبیین فرزندان خود را نسبت به توطئه های دشمنان و همچنین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی آگاه کنیم تا شاهد حضور حداکثری آنان در پای صندوق های رای باشیم.
سردار ملک شاهکویی همچنین با گرامیداشت سالروز شهدای ۱۲ دی گنبدکاووس، بیان کرد: استان گلستان ۲ رویداد بزرگ در تاریخ قبل از پیروزی انقلاب دارد که یکی پنج آذر گرگان و دومی ۱۲ دی گنبدکاووس است که خیلی از فرزندان ما آگاهی کافی از این رویدادها ندارند و می طلبد با روایتگری درست این رویدادها را برای نسل امروز تشریح کنیم.
وی افزود: نسل امروز باید بدانند چرا جوانان گنبدکاووس که خیلی از آنان خود دارای زن و فرزند و پدر و مادر بودند با گذشت از جانشان برای دفاع از مردم گالیکش به این شهر رفتند و حادثه تاریخی ۱۲ دی سال ۱۳۵۷ شکل گرفت.
فرمانده سپاه نینوا ۱۲ دی را روز ملی مردم گنبدکاووس دانست و گفت: باید مراسم های مختلف به مناسبت این واقعه در مصلی ها و فضاهای دانشگاهی برگزار شود و افرادی که شاهدان عینی آن بودند این واقعه را به عنوان سند و شناسنامه مردم استان روایت گری کنند.

شهید سلیمانی احیاگر جبهه مقاومت بود

شهید سلیمانی احیاگر جبهه مقاومت بود

شهید سلیمانی احیاگر جبهه مقاومت بود

شهید سلیمانی احیاگر جبهه مقاومت بود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 90
  • کد خبر : 109076