عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک اسطوره است

فرماندار ترکمن در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک اسطوره است

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک اسطوره است

 فرماندار شهرستان ترکمن صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک اسطوره است اسطوره مقاومت در برابر ظلم و ظالم و در واقع نماد فرهنگ ناب اسلامی، ایثار، فدا کاری، خدمت، شجاعت، شهامت و یک کلام اخلاص و معنویت است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار امروز شنبه 13 دی در مراسمی که در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد این شهید بزرگوار ضمن اشاره به تاریخچه زندگی و فعالیت های ایشان اظهار کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بعد از به عهده گرفتن فرماندهی سپاه قدس اقدامات بسیار موثر و کلیدی در سطح منطقه انجام داد و عرصه را برای استکبار جهانی تنگ کرد  و در تحولات منطقه خاورمیانه درنا آرامی هایی که در کشورهای عربی اتفاق افتاد تحت‌عنوان بهار عربی نقشی کلیدی داشت.
وی افزود: پس از ظهور داعش در عراق و سوریه این شهید بزرگوار به عنوان فرمانده سپاه قدس با حضور در این مناطق به سازماندهی نیروهای مردمی پرداخت برای مبارزه با این گروه تروریستی او در مدت عهده داری این مسئولیت تا زمان شهادتش نقش غیرقابل انکاری در روند جنگ در عراق و سوریه و حفظ ثبات آنها داشت چنانکه وزیر سابق امنیت عراق درباره او می گوید بدون شک سردار سلیمانی قدرتمندترین مرد عراق است.
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: نه تنها ملت بزرگ ایران بلکه ملت‌های مسلمان و آزادی خواه جهان به وجود این سردار بزرگ افتخار می کنند و در واقع حاج قاسم قهرمان ملت ایران و ملت‌های مسلمان است زیرا تمام زندگی خود را وقف عزت و عظمت و امنیت و آسایش و رفاه جهان اسلام کرد.
وی گفت: این شهید بزگوار سرانجام در بامداد ۱۳ دی ۹۸ بعد از این همه تلاش و مجاهدت به دست انسان های شقی و پست به شهادت رسید و مزد مجاهدت‌های خود را که همانا شهادت بود گرفت. حاج‌قاسم به لحاظ فیزیکی از بین ما رفت اما ایدئولوژی و مکتب او که مکتب انبیا و ادامه راه انبیا است ادامه دارد و این مسیر را ما باید ادامه دهیم و باید خودمان را به لحاظ اقتصادی، علمی، فناوری، نظامی و در تمامی حوزه‌ها قوی کنیم، اتحاد مان را حفظ کنیم و هرگز به دشمن اعتماد نکنیم و در برابر تحریم ها مقاومت و ایستادگی کنیم همچنان که رزمندگان از جمله حاج قاسم در میدان نبرد در مقابل دشمن ایستادند.
فرماندار تصریح کرد: راهبرد جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم کاملاً مشخص است با هر عمل غیر انسانی و استکباری مخالفیم و اگر جانفشانی این شهید بزرگوار در مبارزه در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی نبود قطعاً شاهد گسترش غیر قابل تصور این پدیده شوم و خطرناک در سراسر منطقه بودیم.
وی در پایان گفت: دشمنان در طی چهار دهه گذشته تمام امکانات خود را بسیج کردند تا ما را از بین ببرند یا حرکت سازنده ی ما را کند و متوقف کنند اما موفق نشدند چرا که در راس نظام جمهوری اسلامی رهبری فرزانه حضور دارد  و مردمی که عاشقانه و عاقلانه در صحنه حضور دارند و وجود افراد و جوانانی و رزمندگانی همچون حاج قاسم حاج قاسم امروز یک فرمانده نیست بلکه یک قهرمان و یک اسطوره است و همه ما باید مثل شهید سردار سلیمانی که راه شهیدان را ادامه داد راه ایشان را ادامه دهیم تا اسلام و نظام همچنان زنده بماند.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک اسطوره است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .