عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش ٢٠ درصدی تولید گندم و کلزا در شهرستان گالیکش

فرماندار گالیکش خبر داد:

افزایش ٢٠ درصدی تولید گندم و کلزا در شهرستان گالیکش

افزایش ٢٠ درصدی تولید گندم و کلزا در شهرستان گالیکش

فرماندار و رئیس شورای کشاورزی شهرستان گالیکش در حاشیه بازدید از برداشت گندم در مزارع این شهرستان گفت: در سال زراعی ١۴٠٣-١۴٠٢ تولید محصولات کشاورزی در شهرستان گالیکش در مقایسه با سال زراعی گذشته بیش از ٢٠ درصد افزایش داشته است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، محمدرضا میرنیا فرماندار و رئیس شورای کشاورزی شهرستان با همراهی خسروی بخشدار مرکزی، وزیری مدیر جهاد کشاورزی و قره‌سفلو معاون فنی جهاد کشاورزی گالیکش از عملیات برداشت مزارع گندم در روستای قلی‌تپه بازدید کرد و اظهار داشت: تاکنون بالغ بر ۲۲ هزار تن گندم و ۸ هزار تن کلزا از کشاورزان این شهرستان خریداری شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان برداشت، حدود ۹ هزار تن کلزا و قریب به ۷۰ هزار تن گندم در شهرستان تولید و به مراکز خرید تعیین شده تحویل گردد.

فرماندار گالیکش در پایان خاطرنشان ساخت: طبق قانون آتش زدن بقایا و کاه و کُلش پس از برداشت جرم می‌باشد، لذا کشاورزان عزیز نسبت به این امر توجه و دقت لازم داشته باشند.

علی وزیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گالیکش نیز از آماده بکار بودن تعداد ۱۱۰ دستگاه کمباین در حال حاضر جهت برداشت محصولات کشاورزی دراین شهرستان خبر داد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 53
  • کد خبر : 112880