عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار اعضاء شورای روستای محمدآباد کتول بافرماندار


دیدار اعضاء شورای روستای محمدآباد کتول بافرماندار

دیدار اعضاء شورای روستای محمدآباد کتول بافرماندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول اعضای شورای محمد آباد کتول و دهیار با احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان دیدار و در مورد مسائل روستا گفتگو کردند.

فرماندار در این دیدار با اشاره به اینکه یکی از سیاست ها و اولویت های کاری ما نیاز سنجی و تخصیص اعتبارات و امکانات در سطح شهرستان هست؛ خاطرنشان کرد: با همکاری بخشداران و دهیاران روستا ها مسائل و مشکلات همه روستا ها احصاء و بررسی و کارکارشناسی صورت می گیرد و با توجه به مقتضیات هر منطقه و جمعیت برخوردار شونده از ارائه خدمت، اعتبارات و یا امکاناتی به روستا یا سطح شهرستان تخصیص می یابد.

مقام عالی دولت در ادامه تصریح کرد: هماهنگی، همراهی و مشارکت مردم با مسئولین باعث خواهد شد در کمترین زمان ممکن مسائل و مشکلات مرتفع و یا به حداقل برسد،لذا در بحث قطعی آب دردهنه محمدآباد کتول با پیگیری هایی که صورت گرفت مشکل آب شرب در اسرع وقت مرتفع می شود.

در ابتدای این دیدار رییس شورای اسلامی محمدآبادکتول ضمن تقدیر و تشکر از عنایت و توجه جدی فرماندار برای رفع مشکلات روستاها به بیان مسائل و مشکلاتی روستا پرداخت که در خصوص هر یک از موارد فوق راهکار های عملی جهت برون رفت از شرایط کنونی توسط فرماندار مطرح گردید وقول همکاری توسط فرماندارداده شد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .