عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دفاع مقدس پر از جلوه های ولایت پذیری ، عشق ، خلوص ، ایثار و شهادت است


دفاع مقدس پر از جلوه های ولایت پذیری ، عشق ، خلوص ، ایثار و شهادت است

دفاع مقدس پر از جلوه های ولایت پذیری ، عشق ، خلوص ، ایثار و شهادت است

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان مراوه تپه ، فرماندار شهرستان مراوه‌تپه در مراسم رونمایی از یادمان بهسازی شده ، عطر افشانی و غبار روبی شهید گمنام شهر گلیداغ اظهار داشت: شهدا و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و سال‌های انقلاب اسلامی با وحدت رويه و برادری توانسته اند برای اسلام و میهن اسلامی عزت و افتخار کسب کنند، بنابراین تداوم راه خونبار شهیدان به استحکام و پایداری اسلام و انقلاب قوت می بخشد .

امان محمد باشقره گفت: امروزه تبدیل شدن ایران اسلامی به یک قدرت دفاعی بالنده ، تهدید ناپذیر ، امنیت آفرین و مأیوس کننده دشمنان دستاورد رزمندگان دفاع مقدس است.

وی افزود: شهدا دو مأموریت داشتند؛ مأموریت نخست اینکه برای امنیت و آسایش مردم و عزت و پیشرفت کشور و دفاع از اسلام و سرزمین بلند آوازه ایران جان خود را فدا کردند .

باشقره در خصوص مأموریت دوم شهدا گفت: در مأموریت ثانویه خود با ورود پیکر مطهرشان پس از سالیان سال به ما یادآوری کنند که همچنان پشتیبان و نگهبان مردم، سرزمین ایران اسلامی و رهبری عزیزشان هستند.

فرماندار شهرستان مراوه تپه در خصوص نقش شهدا در بروز روحیه از خودگذشتگی مردم بیان داشت: شهیدان به ما درس از خود گذشتگی ، فداکاری و حراست از اسلام و انقلاب را آموختند و باید قدردان آنها در همه حال باشیم.

وی افزود: همه شهدا بر گردن ما حق دارند و اگر شهدا نبودند امروز ایران اسلامی در امنیت و اقتدار به سر نمی برد.

نماینده عالی دولت گفت: وظیفه همه ما در قبال شهدای گمنام بسیار سنگین است و باید دین خود را نسبت به این شهدا با خدمت صادقانه ادا کنیم و همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در پیمودن راه آنها استوار گام برداریم.

وی ضمن قدردانی از بانیان این مراسم اظهار داشت: یکی از راه‌های معرفی شهدا به نسل جوان آشنایی آنان با سیره و راه زندگی شهیدان برگزاری این محافل و مراسمات استقبال از شهدا و یادواره های شهداست و از بانیان و زحمت کشان این مراسم تقدیر و تشکر می کنم .

در ادامه این مراسم فرمانده بسیج سپاه شهرستان مراوه تپه ضمن عرض تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس گفت: یکی از مهمترین وظایف ما در قبال شهدا، زنده نگاه داشتن و شناختن و گام برداشتن در راه نورانی آنان است.

سرهنگ حسن عباسی افزود: راه شهدا امروز ایستادگی در مقابل ظلم و ستم استکبار است وی اظهار داشت: ما در زمانی که دشمنان اسلام مسیرهای مختلفی را هم برایمان رقم می زنند و گمراهیهایی که برای ما ایجاد می‌کنند راه اصلی و مستقیم را نتوانیم بشناسیم احتمال خروج از مسیر الهی را باعث خواهیم شد گردید.

وی همچنین گفت: اگر ملت‌های مسلمان در کنار هم وحدت پیدا کنند می توانیم استکبار را کنار بگذاریم.

فرمانده سپاه شهرستان مراوه تپه ضمن یادآوری جنایات صهیونیست اظهار داشت: جنایاتی که امروز در غزه و لبنان توسط رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی انجام می‌گیرد بخاطر عدم وجود وحدت می‌باشد.

سرهنگ عباسی در پایان گفت: ما نباید از قطار ایثار و شهادت عقب بمانیم و باید با شهدا و رزمندگان همراه شویم ، باید طوری حرکت کنیم تا شرمنده شهدا نباشیم.

حاضرین در این مراسم ، پس از قرائت فاتحه و عطر افشانی گلزار شهدا ، یک بار دیگر با اهداف و آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره دلاور مردی ها ، رشادتها و جانفشانی های شهدای این شهرستان را گرامی داشتند.


 

دفاع مقدس پر از جلوه های ولایت پذیری ، عشق ، خلوص ، ایثار و شهادت است

 

دفاع مقدس پر از جلوه های ولایت پذیری ، عشق ، خلوص ، ایثار و شهادت است

 

دفاع مقدس پر از جلوه های ولایت پذیری ، عشق ، خلوص ، ایثار و شهادت است

 

دفاع مقدس پر از جلوه های ولایت پذیری ، عشق ، خلوص ، ایثار و شهادت است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .