عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساختمان جدید اتوبوسرانی گنبد کاووس افتتاح شد


ساختمان جدید اتوبوسرانی گنبد کاووس افتتاح شد

ساختمان جدید اتوبوسرانی گنبد کاووس افتتاح شد

ساختمان سازمان اتوبوسرانی گنبد کاووس با زیر بنای ۳۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با حضور مهندس حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه ، حجت الاسلام سبحانی امام جمعه وجمعی از مسئولین این شهرستان افتتاح شد.
احداث این ساختمان از محل پروژه‌های عمرانی شهرداری تأمین شده که ظرف مدت ۵ ماه به بهره برداری رسیده است. این پروژه شامل دفتر امور حمل و نقل ، پارکینک اتوبوسها و ساختمان اداری می باشد و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آماده و تجهیز شده است.
ساختمان سازمان اتوبوسرانی گنبد در دوطبقه با ظرفیت ۸ اتاق در جاده کمربندی جنب دانشگاه آزاد اسلامی واقع شده است که با پارکینگ اتوبوسها مساحتی بالغ بر ۳۰۰۰ مترمربع را در بر می گیرد.
همچنین در حاشیه این مراسم مهندس حمیدی به کلنگ زنی زمین غسال خانه در روزهای آینده اشاره کرد و اذعان داشت: طبق گفته شورای شهر این ساختمان در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.
حجت الاسلام سبحانی با تقدیر و تشکر از شورا و شهرداری گنبد کاووس، گفت:همدلی و هماهنگی بین شورا و شهرداری باعث احداث این ساختمان ظرف مدت ۵ ماه شده است و این امید می رود تا احداث غسال خانه شهرستان ظرف مدت کوتاهتری به پایان برسد.

ساختمان جدید اتوبوسرانی گنبد کاووس افتتاح شد

 

ساختمان جدید اتوبوسرانی گنبد کاووس افتتاح شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1028
  • کد خبر : 12336