عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد اشتغال شهرستان گرگان برگزار شد


جلسه ستاد اشتغال شهرستان گرگان برگزار شد

جلسه ستاد اشتغال شهرستان گرگان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، روز جاری جلسه ستاد اشتغال شهرستان با حضور فرماندار گرگان واعضای ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

در این جلسه دکتر خاکی،فرماندار گرگان با توجه به اهمیت اشتغال بیان داشت: بیکاری و عدم اشتغال از موارد مهم جامعه است که عدم توجه به آن مخاطرات اجتماعی را در جامعه وارد می نماید و باید سعی شود این مشکلات را کاهش دهیم .

وی افزود: ما باید به دنبال نیاز سنجی در نوع واحدهای تولیدی ،خدماتی و صنعتی باشیم و اگر کارهای ما بر اساس نیازسنجی و نگاه مخاطب باشد و بر طبق همان هم آموزش و مهارت داشته باشیم، که مطمئناً خروبی بهتری را خواهیم داشت.

دکتر خاکی در جمع اعضای ستاداشتغال شهرستان گفت : باید همه دستگاه ها در پیگیری اعتبارات ،جذب و دریافت اعتبارات جدید اقدام نمایند و در بحث احداث بازارچه محلی در مرکز استان کمک نماییم که این نیاز جامعه و بخصوص مشاغلین خانگی را به سرانجام برسانیم .

وی بیان داشت: درمرحله اول تخصیص اعتبارات به مشاغلین خانگی 540میلیون تومان اختصاص پیدا کرد و باید اعتبارات دیگر نیز از سوی منابع داخلی دستگاه ها صورت پذیردتا بتوانیم دغدغه دولت ومسئولان را محقق نماییم .

فرماندار با تأکید بر تسریع در روند پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امدادو بهزیستی بیان داشت: باید روند پرداخت تسهیلات به این اقشار تسریع و تسهیل گردد و سازو کارهایی نیز در تسهیل به آنان صورت گیردو مشخصات تمام مشاغلین واقعی نیز در سامانه رصد ثبت گردند .

وی راستی آزمایی را مهم برشمرد و گفت: باید در شهرستان یک بانک اطلاعاتی دقیق در خصوص راستی آزمایی در دریافت تسهیلات صورت گیرد و براساس آن اطلاعات بتوانیم تصمیم گیری نماییم و خروجی ها را به جامعه بازخورد دهیم .

رییس ستاد اشتغال شهرستان گرگان اظهار داشت: هرگاه ما بتوانیم یک آمار دقیق از خدمات را ارائه نماییم توانسته ایم اعتماد اجتماعی را بوجود آوریم .

جلسه ستاد اشتغال شهرستان گرگان برگزار شد

 

جلسه ستاد اشتغال شهرستان گرگان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 899
  • کد خبر : 15128