عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور، اشتغال و تردد قانونمند اتباع خارجی در مرکز استان برای ما اهمیت دارد

فرماندار گرگان عنوان کرد:

حضور، اشتغال و تردد قانونمند اتباع خارجی در مرکز استان برای ما اهمیت دارد

حضور، اشتغال و تردد قانونمند اتباع خارجی در مرکز استان برای ما اهمیت دارد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان ،جلسه ستاد ساماندهی اتباع خارجی شهرستان گرگان با حضور "دکتر خاکی"فرماندار مرکز استان ،"دهرویه "مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان و اعضای ستاد در فرمانداری برگزار شد .

"یحیی خاکی"فرماندار گرگان در این جلسه گفت: آنچه که برای ما مهم است حضور،اشتغال و تردد قانونمند اتباع خارجی در مرکز استان می باشد و طبق قانون نیز با اشخاص دارای مجوز قانونی با عرف بین المللی برخورد خواهد شد و بستر مناسب برای خروج افرادی که باید بطور تدریجی و یا قطعی از استان و شهرستان خارج شوند فراهم می باشد.

فرماندار با اشاره به ضرورت حضور و اشتغال قانونمند اتباع خارجی اظهار داشت: دستگاههای امنیتی ،انتظامی و ادارات ذیربط باید جهت اجرای قوانین مربوط به اتباع نظارت کافی داشته باشند .

وی در خصوص شناسایی اتباع غیر مجاز تأکید کرد :بخشداران ،دهیاران باید با همکاری نیروی انتظامی و دیگر ادارات ذیربط باید به تهیه بانک اطلاعاتی و شناسایی افراد اقدام نمایند و با کارفرمایانی که از اتباع خارجی غیرمجاز در کارها استفاده می نمایند طبق قانون برخورد خواهد شد .

همچنین در این جلسه "مهدی دهرویه"مدیر کل اموراتباع و مهاجرین خارجی استان نیز با اشاره به رفتارهای مبتنی بر رأفت اسلامی دولتمردان و اقشار مختلف جامعه با اتباع ،برنامه های اداره کل برای بازگشت داوطلبانه و تدریجی اتباع خارجی را تشریح کرد.

در ادامه نیز پیرامون جایگزینی نیروی کار ایرانی در کارگاه های دارای کارگر خارجی تصمیماتی گرفته شد.

حضور، اشتغال و تردد قانونمند اتباع خارجی در مرکز استان برای ما اهمیت دارد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 628
  • کد خبر : 16309