عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکید فرماندار برحفظ بی طرفی دستگاه های اجرایی در انتخابات


تاکید فرماندار برحفظ بی طرفی دستگاه های اجرایی در انتخابات

 تاکید فرماندار برحفظ بی طرفی دستگاه های اجرایی در انتخابات

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه ای با حضور احمدتجری مفرد فرماندار، بخشداران مرکزی، کمالان، مسئولین روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

فرماندارضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر بر برگزاری هر چه بهتر این ایام در سطح استان تاکید کردوگفت:ایران اسلامی در حالی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به جشن می نشیند که از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی، همواره دشمنان در پی ضربه زدن به این نظام مقدس بوده اند اما با حضور و یکپارچگی مردم در سایه درایت و هدایت امام راحل (ره) و رهبری داهیانه مقام معظم توطئه آنان نه تنها خنثی شده بلکه در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، نظامی و... نیز توفیقات فراوانی نصیب کشور عزیزمان شده است.

فرماندار با اشاره به نقش موثر روابط عمومی ادارات در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت:از روابط عمومی ادارات انتظار می رود در این راستا با حفظ استقلال و بی طرفی تلاش کنند.

تجری مفرد در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر در جمع مسوولان روابط عمومی نهادها و دستگاههای اجرایی با تشریح اهمیت انتخابات و لزوم اجرای برنامه های کیفی در دهه مبارک فجر گفت:با توجه به شرایط کنونی کشور در منطقه و سطح بین المللی ، برنامه های دهه مبارک فجر باید پربارتر و کیفی تر از سال های قبل برگزار شوند.

وی اظهار کرد:رویکرد برنامه های دهه فجر باید در راستای ترغیب مردم به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات باشد.

تجری مفرد گفت:بستر سازی برای برگزاری انتخابات سالم و افزایش شور و شعور سیاسی از اولویت های شهرستان است.

فرماندارعلی آباد گفت:روابط عمومی اداره ها از حاشیه های سیاسی و انتخاباتی پرهیز کرده و با توجه به وظایف محوله قانونی در راستای اجرای برنامه های مفید در دهه مبارک فجر، پویاسازی انتخابات و تلاش برای کیفی شدن برنامه های اثرگذار در دهه مبارک فجر تلاش کنند.

فرماندار شهرستان بر برگزاري باشكوه و مناسب مراسم گراميداشت دهه مبارك فجر تاكيد كرد و افزود: برگزاري هرچه باشكوهتر جشن ها و مراسمات اين دهه و حضور در راهپيمايي باشكوه ۲۲ بهمن ماه، سبب تقويت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و رشد آموزه هاي انقلابي و انتقال آن به نسل جوان مي شود.

درادامه فرمانداربه پیروزی برجام اشاره کرد و گفت: با تدبیر دولت‌مردان تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی و به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، سرانجام قدرت‌های بزرگ در برابر اراده پولادین ملت ایران سر تعظیم فرود آورده و ایران اسلامی هسته‌ای را به رسمیت شناختند.

نماینده عالی دولت گفت: تلاش و کوشش تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران باعث شد ملت ایران در اوج اقتدار و آگاهی برجام را به سرانجام برساند.

این مسئول با بیان اینکه زحمت‌های بی‌دریغ دولت یازدهم و تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در این پیروزی جای تقدیر دارد گفت: اجرای برجام نیز زمینه ساز پیروزی‌های بزرگتر برای ملت است و امیدواریم با توجه به شرایط جدید حاکم بر کشور بتوانیم با وحدت و همدلی و توجه به توسعه اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی زمینه پیشرفت بیش از پیش کشور را فراهم کنیم.

مومنی مسئول روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول و رییس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر این شهرستان نیز با اشاره به لزوم اجرای برنامه های اثر گذار در دهه فجر با تلاش روابط عمومی ها گفت:برنامه های دهه مبارک فجر با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم از شرایط خاصی برخوردار بوده و باید برای افزایش کیفیت برنامه ها به منظور افزایش شور انتخاباتی همت دو چندان داشته باشیم.

درپایان جلسه در خصوص نحوه انجام برنامه های دهه فجر و تلاش روابط عمومی ها برای بستر سازی انتخابات سالم بحث و تبادل نظر شد.

 تاکید فرماندار برحفظ بی طرفی دستگاه های اجرایی در انتخابات

 

 تاکید فرماندار برحفظ بی طرفی دستگاه های اجرایی در انتخابات

 

 تاکید فرماندار برحفظ بی طرفی دستگاه های اجرایی در انتخابات

 

 تاکید فرماندار برحفظ بی طرفی دستگاه های اجرایی در انتخابات

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .