عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار علی آباد در بخش کمالان برگزارشد


جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار علی آباد در بخش کمالان برگزارشد

 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی وتبلیغات ستاد انتخابات فرمانداری علی آباد کتول،احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در بخش کمالان ، با اشاره به اهمیت انتخابات گفت:حضور مردم در پای صندوق رای بارزترین مظهر مشارکت در تعیین سرنوشت کشور است و این امر پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی است.

وی خطاب به نمایندگان فرماندار افزود: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بارها فرموده اند،رای مردم حق الناس است و ما باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که هر گونه سستی و تعلل در انجام وظیفه خسارات دنیوی و اخروی در پی خواهد داشت.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات در پیش رو افزود: علایق و سلایق شخصی نباید، در فرآیند برگزاری انتخابات و حتی در گفتار و کردار برگزارکنندگان انتخابات تأثیر و نمودی داشته باشد.

فرماندار و رئیس ستاد انخابات شهرستان علی آباد کتول در ادامه سخنان خود گفت:امیدواریم مردم با حضور خود برگ زرین دیگری را به افتخارات این نظام بیافزایند.

وی در پایان خطاب به نمایندگان فرماندار گفت: شما به عنوان افرادی امین و دلسوز باید تلاش کنید روند برگزاری انتخابات به نحوه احسن صورت پذیرد و ملاک همه ما قانون می باشد و همه کسانی که در پای صندوق های رای چه اجرایی،بازرسی ونظارت هستند هدف همه مایکی است آن هم برگزاری انتخابات پورشور وبرابر مر،قانون.
ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .