عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری همایش اسوه های صبر و ایثار در رامیان


برگزاری همایش اسوه های صبر و ایثار در رامیان

برگزاری همایش اسوه های صبر و ایثار در رامیان

همایش اسوه های صبر و ایثار به مناسبت ایام ... دهه مبارک فجر از سوی کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان ویژه بانوان در محل سالن اداره تبلیغات رامیان برگزار گردید.

حجه الاسلام والمسلمین ولی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در این همایش ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر به بیان  برخی از ویژگیهای صبر و ایثار در آموزه های دین مبین اسلام پرداخته و گفت: صبر باعث بالا رفتن آستانه تحمل در انسانها شده و در  دین مبین اسلام و آیات و روایات  اسلامی به صبر در سه زمینه اطاعت خدا،صبر در برابر گناه و صبر در برابر سختیها تاکید شده است و خداوند در برابر صبوری افراد برای آنها پاداش تعیین نموده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان پیروزی جمهوری اسلامی ایران را نتیجه صبر و استقامت مردم در برابر مشکلات و سختیهای راه انقلاب تحت رهبری امام خمینی (ره) دانسته و خاطر نشان کرد: عزت و سرافرازی ملت ما نتیجه تحمل سختیها و فشارها می باشد.

ایشان پیروزی های نظام جمهوری اسلامی ایران بخصوص در بحث مذاکرات هسته ای را نتیجه صبر ،ایثار و فداکاری مردم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تلاش و استقامت دولتمردان دانست.

ولی نژاد در پایان به صبوری در تمامی زمینه ها بخصوص زندگی شخصی و خانوادگی توصیه نمود و گفت: پایداری و دوام بنیان خانواده در سایه صبر و استقامت افراد خانواده بوجود خواهد آمد و سعی نمائیم در هر جایگاه و منزلتی که هستیم بهترین باشیم.

این همایش با قرائت وصیتنامه شهید،اجرای دکلمه و اجرای سرود همراه بود.

برگزاری همایش اسوه های صبر و ایثار در رامیان

 

برگزاری همایش اسوه های صبر و ایثار در رامیان

 

برگزاری همایش اسوه های صبر و ایثار در رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 820
  • کد خبر : 17080