عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشن انقلاب در شهرستان آزادشهر برگزار گردید


جشن انقلاب در شهرستان آزادشهر برگزار گردید

جشن انقلاب در شهرستان آزادشهر برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آزادشهر ؛ بمناسبت دهه فجر به همت بخشداری مرکزی آزادشهر و دهیاری روستائی قزلجه و مردم فهیم این منطقه و با حمایت فرمانداری شهرستان جشن باشکوهی در روستائی قزلجه برگزار گردید .

 شفائی فرماندار آزادشهر در این برنامه ضمن تبریک ایام دهه فجر مردم شهرستان را به شرکت پر شور در راهپیمایی 22 بهمن ماه و نیز مشارکت گسترده در انتخابات هفتم اسفند ماه دعوت کرد.

این آیین شادمانی که روز پنج شنبه 16 بهمن ماه در روستائی قزلجه از توابع بخش مرکزی برگزار شد، علاوه بر گرامی داشت یاد امام راحل، شهدا و جانبازان انقلاب، فرصتی بود تا لبخند های شیرین را بر لبهای مردم بنشاند.

در این جشن هنرمندان برتر شهرستانی به اجرای موسیقی و اجرای تئاتر طنز پرداختند و بیان خاطرات انقلاب، شعر خوانی، اجرای سرود و تجلیل از نخبگان قرآنی، علمی، ورزشی، هنری بخش های دیگر این جشن بود.

 شفائی با تأکید بر اینکه در ایام دهه فجر 238 پروژه در شهرستان آزادشهر بهره برداری می شود ، اعتبار این پروژه ها را 486 میلیارد ریال اعلام کرد.رئیس ستاد دهه فجر شهرستان آزادشهر در ادامه اضافه کرد: هم چنین 6 پروژه نیز با اعتبار حدود 10 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.وی افزود : از این تعداد 30 پروژه با اعتبار 232 میلیارد ریال در بخش عمرانی و 202 پروژه با اعتبار 244 میلیارد ریال در بخش اقتصادی اشتغالزا افتتاح خواهد گردید.

شایان ذکر است در پایان این مراسم به قید قرعه از ، مردم فهیم شرکت کننده در این جشن ، با اهداء جوایز ،مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

جشن انقلاب در شهرستان آزادشهر برگزار گردید

 جشن انقلاب در شهرستان آزادشهر برگزار گردید

 جشن انقلاب در شهرستان آزادشهر برگزار گردید

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 556
  • کد خبر : 17212