عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش بزرگ انقلاب اسلامی، استحکام خانواده و حماسه حضور برگزار شد

به همت کمیته بانوان ستاد دهه فجرشهرستان آق قلا:

همایش بزرگ انقلاب اسلامی، استحکام خانواده و حماسه حضور برگزار شد

همایش بزرگ انقلاب اسلامی، استحکام خانواده و حماسه حضور برگزار شد

 همزمان با ایام الله دهه مبارک فجرو به همت کمیته بانوان ستاد دهه فجرو فرمانداری شهرستان آق قلا ،همایش بزرگ انقلاب اسلامی ، استحکام خانواده و حماسه حضور با حضور الیاس هیوه چی فرماندار، مسئولین ادارات و نهادها وبانوان شهرستان در سالن مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،الیاس هیوه چی ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: دهه فجر فرصت مغتنمی است برای بازتعریف انقلاب شکوهمند اسلامیمان فرصتی برای اینکه بتوانیم ایثارها ، گذشتها و فداکاریها یی که نسل انقلاب انجام دادند را برای آیندگان به تصویرکشیده ،تعریف و یادآوری نمائیم .

فرماندار شهرستان آق قلا در ادامه بیان داشت: امام راحل در آن زمان با توجه به شناخت ریشه ای از وضعیت کشور بارها اعتراضات مکرری داشتند به رژیم ستمشاهی که فرهنگ را نابود می کند و توسعه کشور را مانع شده است ،اگر به جنبشهای صد سال گذشته نیم نگاهی داشته باشیم ،می بینیم که غیور مردان ما بارها برعلیه دیکتاتوری قیام کرده اند.حضرت امام(ره) در 15 خرداد 42 جنبش خود را با تاسی از آموزه های دینی و اسلامی رقم زدند و آن را یک انقلاب فرهنگی نام نهادند.

وی اذعان نمود:حضرت امام خمینی(ره) در عصری انقلاب اسلامی ایران را پایه گذاری و بنیان نهادند که جهان به دوقطب شرق و غرب تقسیم شده بودند ،در یک قطب دنیای بی دین ،کمونیست ها،ماتریالیست ها ودر جبهه مقابل سرمایه داری بود،اما امام راحل راه سومی را نشان دادند که غیر از این دو راه بود وآن راه اسلام بود و بر مبنای آموزه های دینی که ریشه در اسلام داشت وامام آن ها رااحیا نمودند وما امروزمدیون راهبری های امام راحل و شهدای راه انقلاب اسلامی هستیم .

این مقام مسئول درشهرستان آق قلا در ادامه تصریح کرد: البته استکبار بعد از انقلاب به راحتی این فضا را رها نکرد،علی رغم توطئه های مختلفی که رقم زدند وقتی دیدند این ترفندها تاثیر گذار نیست و انقلاب نوپا تضعیف نمیشود آخرین راه را جنگ برعلیه ایران دیدند،مردم ایران در طول این 8 سال جنگ از انقلاب نوپای خود دفاع کردند و امروز شاهد هستیم که ما چگونه دنیا را به زانو در آوردیم ودر ایام اخیر هم به اثبات رساندیم که در منطق ،استدلال و مذاکره هم از هیچکس کم نداریم ،مذاکرات سرداران دیپلماسی کشور با قدرتهای دنیا با 1+5 یعنی چکیده دنیایی که ابرقدرتها را به ترسیم میکشد که دریک طرف جمهوری اسلامی و در طرف مقابل دنیای قدرتمند امروزی نشسته و با ایران مذاکره می کند .

بالاترین مقام اجرایی دولت در شهرستان آق قلا به تلاش سرداران دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی تحت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تدبیر دولتمردان درفرجام رسیدن برجام اشاره نموده و گفت: ما یک دیوار تحریم را داشتیم که باعث به تاخیر افتادن توسعه و پیشرفت کشوری می شد که به همت سرداران دیپلماسی این دیوارهای ظالمانه تحریم فرو ریخت و این بیانگر این است که ایران کشور قدرتمندو قابل توجهی است و با به فرجام رسیدن برجام ما در یک فرصت برابر با دنیا قرار گرفتیم واگر همت کنیم می توانیم به چشم انداز 1404 که مقام معظم رهبری بیان نمودند دست یابیم

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نقش بانوان در انقلاب اشاره نموده و تصریح کرد: اگر مادران و خواهران ما از انقلاب حمایت نمیکردند این انقلاب به اینجا نمیرسید بنابراین در این حوزه هم نیازمند استفاده از ظرفیتهای بانوانمان هستیم تا دوشادوش مردان همانگونه که انقلاب را حمایت کردند در عرصه های فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی هم دوشادوش مردان برای پیشرفت و توسعه کشورمان و اجرای مسولیتی که در قبال آیندگان داریم گام بردارند.

وی بیان نمود : هماهنگونه که امروز با استقبال خود از مراسمات ایام ا.. دهه فجر حضو رپررنگ و نقش مثبتی را ایفا نموده اید از مراسم دیگری هم صحبت کنیم که قرار است شما رقم بزنیدو آن 7 اسفند است که ما دو انتخابات مهم را پیش رو داریم . این یک برنامه ملی و حاکمیتی است همانگونه که در 36سال گذشته آمدیم و حضور پیداکردیم در 7اسفند پرشور تر از قبل حضور داشته باشیم .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا گفت:در راستای برگزاری انتخابات امیدواریم همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند شاهد یک انتخابات با مشارکت حداکثری و با رعایت حق الناس بودن آراء و بی طرفی مجریان و دست اندرکاران امر انتخابات و در راستای جلب اعتماد مردمی باشیم و طبق بیانات رئیس جمهور محترم در انتخابات آتی شاهد برگزاری انتخاباتی شفاف ، پرشور، سالم و با آبرو با مشارکت حداکثری داشته باشیم زیرا کشور ما حرف های خود را با آرایی که به داخل صندوق های اخذ رأی می اندازد ، زده است و این نشان دهنده دموکراسی در کشور است.

ایشان با پراهمیت خواندن حضور حداکثری و تبیین نوع نگاههای درونی و بیرونی به روند برگزاری انتخابات و حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن در ایران افزود:ما مصمم هستیم یک انتخابات خوب را برگزار نمائیم و نتیجه را هرچه که هست محترم شمرده و آن را تصمیم مردم میدانیم . حضور مردم چه در انتخابات و چه در راهپیمایی 22بهمن در دنیا همیشه محک زده می شود و مردم ایران با حضور پررنگ خود به جهانیان اعلام میکنند که ما قدر انقلابمان را می دانیم و تاپای جان ازآن دفاع می کنیم و نسبت به واکنش رسانه های خارجی هوشیاربوده و میدانند چگونه رفتار کنند.

لازم به ذکر است همایش بزرگ انقلاب اسلامی ،استحکام خانواده ، حماسه حضور به همت کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله اجرای گروه لاله خوانی ،موسیقی سنتی و پاپ ، سخنرانی روانشناس خانواده ، اجرای گروه هنری ،تجلیل از بانوان نمونه شهرستان در حوزه های مختلف و مسابقات فرهنگی همراه بود .

همایش بزرگ انقلاب اسلامی، استحکام خانواده و حماسه حضور برگزار شد

 

همایش بزرگ انقلاب اسلامی، استحکام خانواده و حماسه حضور برگزار شد

 

همایش بزرگ انقلاب اسلامی، استحکام خانواده و حماسه حضور برگزار شد

 

همایش بزرگ انقلاب اسلامی، استحکام خانواده و حماسه حضور برگزار شد

 

همایش بزرگ انقلاب اسلامی، استحکام خانواده و حماسه حضور برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 774
  • کد خبر : 17534