عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجاه و دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر برگزار شد


پنجاه و دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر برگزار شد

پنجاه و دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر برگزار شد

 سید غلامرضا قاضوی در پنجاه و دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر اظهار کرد: پایبندی به قانون، رعایت قوانین و مقررات و رعایت هر گونه بی طرفی مهم‌ترین الزامات در برگزاری حماسه هفتم اسفند است.

وی با اشاره به نقش موثر مشارکت سیاسی در توسعه و ثبات سیاسی جامعه تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هر انتخاباتی نسبت به دوره‌های قبل، مشارکت سیاسی مردم بسیار بالاتر از سال‌های قبل بوده و این مصداق عینی مردم‌سالاری دینی و آگاهی نسبت به آینده کشور است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی منطقه و جهان و با تکیه بر دو اصل مشروعیت و مقبولیت، باید تلاش شود متعالی‌ترین و باشکوه‌ترین انتخابات با حضور پرشور آحاد ملت برگزار شود.

قاضوی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات انجام گرفته شده است، اضافه کرد: تمام ادارات شهرستان، امکانات و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار هیأت های اجرایی و نظارت در امر انتخابات قرار دادند .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین هیأت های انتخاباتی در سطح شهرستان وجود دارد گفت: تمام تلاش‌ها باید در راستای بهتر انجام شدن این امانت بزرگ باشد که نتیجه آن سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی و گسترش شادی و نشاط و امیدواری در بین همه مردم است.

در خاتمه هریک از مسئولین کمیته های 7 گانه انتخابات شهرستان آزادشهر، گزارشی از آخرین فعالیت های انجام شده حوزه کاری خود دادند .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 673
  • کد خبر : 18031