عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی اعضای هیأت اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان آزادشهر


جلسه هماهنگی اعضای هیأت اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان آزادشهر

جلسه هماهنگی اعضای هیأت اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان آزادشهر

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی فرمانداری آزادشهر به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر و تبادل نظر برای برگزاری یک انتخابات شکوهمند جلسه مشترک هیات نظارت بر انتخابات و ستاد اجرایی انتخابات شهرستان آزادشهر با حضور فرماندار در محل فرمانداری برگزار شد.

حبیب شفائی فرماندار آزادشهر بر برگزاری یک انتخابات باشکوه به همت همه دست اندرکاران اجرایی و نظارتی انتخابات در هفتم اسفند با مشارکت حداکثری مردم شریف شهرستان و خلق حماسه ای دیگر تاکید کرد.

 وی همچنین تصریح کرد: همه برگزار کنندگان با تمام توان تلاش می کنند تا شاهد برگزاری یک انتخابات بیاد ماندنی و پرشور را در شهرستان باشیم.

 رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان آزادشهرخاطرنشان کرد: با اجرای دقیق قوانین و امانت داری با همراهی و تعامل و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی انشاالله برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان افزوده خواهد شد.

 رئیس مرکز حوزه انتخابیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان آزادشهر درادامه جلسه اظهار داشت: رأی مردم حق الناس است و ما با هماهنگی و وفاق و همدلی باید با عمل در چهارچوب قانون شاهد برگزاری انتخابات باشکوه باشیم.

 در پایان این جلسه اعضای هیات نظارت واجرایی از آخرین تدابیر انجام شده درباره نحوه برگزاری انتخابات جمعه هفتم اسفند ماه نود و چهار تبادل نظر کردند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 820
  • کد خبر : 18158