عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دعوت امام جمعه و فرماندار گمیشان برای حضور با شکوه در انتخابات

با صدور پیامی مشترک صورت گرفت؛

دعوت امام جمعه و فرماندار گمیشان برای حضور با شکوه در انتخابات

دعوت امام جمعه و فرماندار گمیشان برای حضور با شکوه در انتخابات

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان؛ امام جمعه و فرماندار گمیشان با صدور پیامی مشترک مردم شهرستانرا به حضور باشکوه در انتخابات دعوت کردند.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بارها با حضور حماسی، پرشور و آگاهانه خود در انـتخابات، خدمتگزاران این نظام مقدس را با رأی خود برگزیده و سرنوشت خویش را تعیین کردند.

از آنجا که «شرکت گسترده در انتخابات» آشکارترین نشانه اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور است، حماسه حضور میلیونی و باشکوه ملت شریف ایران در پای صندوقهای رأی موجب شده که امروز ملتهای آزاده جهان به نیکی نسبت به حمایت بی شائبه ملت مسلمان ایران از نظام مقدس خویش واقف باشند.

بی تردید مردم ولایتمدار و بابصیرت شهرستان گمیشان نیز در روز هفتم اسفند ۹۴  در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان «سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» نامگذاری گردیده است با حضور گسترده و آگاهانه خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در فضایی اخلاقی و مملو از آرامش و نشاط، روزی پرشور را در تاریخ ملت انقلابی به یادگار خواهند گذاشت و ضمن تجدید بیعت با آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، موجبات استحکام بنیان های مردمسالاری دینی در کشور و تشکیل مجلسی توانمند را برای رقم زدن فردای بهتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم خواهند کرد.

الحاج بایرام گلدی آخوند نبوی نژاد                                               امانگلدی ضمیر

    امام جمعه شهرستان گمیشان                                       فرماندار شهرستان گمیشان


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 640
  • کد خبر : 18203