عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تسهیلات سفرهای نوروزی بطور مطلوب در دستور کار کمیته ها قرار گیرد


تسهیلات سفرهای نوروزی بطور مطلوب در دستور کار کمیته ها قرار گیرد

تسهیلات سفرهای نوروزی بطور مطلوب در دستور کار کمیته ها قرار گیرد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری آزادشهر دومین  جلسه ستاد تسهیلات نوروزی صبح امروز پنج شنبه با حضور  قاضوی معاون فرماندار و دیگر اعضا این ستاد در محل فرمانداری تشکیل گردید .

 قاضوی معاون فرماندار شهرستان آزادشهر  ضمن تاکید به ارائه برنامه های پشنهادی توسط مسئولین کمیته ها ، خواستار اجرائی شدن برنامه ها در زمان مقرر شد.

ایشان به ارائه تسهیلات و خدمات ویژه سفرهای نوروزی توسط مسئولین کمیته ها تاکید و خواستار ارائه خدمات مطلوب به مراجعین و بویژه مسافران نوروزی گردد و اعلام داشت اگر با تلاش مضاعف بتوانیم افزایش ماندگاری مسافرین را در شهرستان داشته باشیم ، رونق اقتصادی و افزایش در آمدی شهرستان را ارتقاء داده ایم.

هدف از تشکیل جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای کلیه دستگاههای عضو ستاد بمنظور بهره برداری از کلیه ظرفیتهای شهرستان آزادشهر اعلام کرد و تاکید نمود: همه مسئولین دستگاهها تلاش کنند تا با فراهم نمودن بستر لازم در تجهیز و رفع نواقص مدارس ، مراکز اقامتی و پذیرایی... مهمانسراهای دولتی و مکانهای عمومی و خدمات دهی چهره شهرستان را بیش از پیش به مسافران وگردشگران معرفی نمایند.
 قاضوی معاون فرماندار شهرستان آزادشهر افزود : طرح نوروزی سال 95 با هدف توسعه و گسترش خدمات و امکانات برای رفاه حال مسافران و گردشگران در دستور کار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان قرار دارد لذا همگان برای تحقق این امر بایستی کمک کنندو همه ادارات بايد براي مسافران نوروزي آمادگي داشته باشند.

تسهیلات سفرهای نوروزی بطور مطلوب در دستور کار کمیته ها قرار گیرد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 549
  • کد خبر : 18442