عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کلنگ خانه بهداشت روستای پنج پیکر به زمین زده شد


کلنگ خانه بهداشت روستای پنج پیکر به زمین زده شد

کلنگ خانه بهداشت روستای پنج پیکر به زمین زده شد

 کلنگ خانه بهداشت روستای پنج پیکر طی مراسمی با حضور عبدالحکیم فیروزی فرماندار، حاج آقا بزرگمهر مدیرعامل خیرین سلامت استان، به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن؛ در این مراسم فیروزی فرماندار ضمن تشکر و قدردانی از خیرین سلامت از شبکه بهداشت و درمان شهرستان بخاطر تلاش و پیگیری ها در جهت جلب مشارکتهای مردمی قدردانی کرد و اظهار داشت: مسئولین شهرستان بایستی تمام تلاش خود را در جهت افزایش خدمترسانی به مردم منطقه بکنند و در جهت ارتقای سطح سلامت جامعه با هدف محقق کردن برنامه های دولت تدبیر و امید تاکید کرد.

در این مراسم دکتر حسینی ضمن تقدیرو تشکر از خیرین سلامت شهرستان گزارشی از عملکرد این شورا خصوصا پروژه هایی که توسط خیر حاج آخوند صیادی به بهره برداری رسیده است ارائه داد.

سپس حاج آقا بزرگمهر نیز از خیرین سلامت استان قدردانی کرد و به عملکرد و فعالیتهای خوب و ارزشمند آنها خصوصا در منطقه ترکمن صحرا اشاره کرد و توجه ویژه و حمایت فرمانداران را عامل موفقیت شورای خیرین در سطح شهرستان دانست.

گفتنی است ساختمان این خانه بهداشت در زمینی به مساحت 400 متر مربع اهدایی خیر محترم خانم اغول بی بی پورقاز، توسط خیر گرامی حاج عبدالغفور آخوند صیادی با اعتبار 700 میلیون ریال احداث می گردد.

کلنگ خانه بهداشت روستای پنج پیکر به زمین زده شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .