عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوازدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد


دوازدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

دوازدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

دوازدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 94 با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این نشست ، ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام فاطمیه گفت : سال 94 در ابتدا و انتها به نام مبارک این حضرت مزین شد و برکات فراوانی برای ملت و نظام اتفاق افتاد.

"علی اصغر میرزایی" به سالروز رحلت فرزند بزرگوار امام (ره) سید احمد خمینی و سالروز شهادت شهید مهدی باکری اشاره کرد و گفت : یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر را گرامی می داریم و امیدواریم ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.

وی افزود : کمترین قدم ما در راه شهدا گرامیداشت یاد و خاطره آنان به هرطریق ممکن است و با برگزاری یادواره های شهدا ، سرکشی از خانواده های شهدا وبازگویی خاطرات و وصیت نامه های آنان ، روش و منش شهدا مرور و زنده می شود.

فرماندار بندرگز تاکید کرد : باید مقام شهدا را قدر دانست و همه مسئولین باید با حضور در اجرای برنامه های بزرگداشت شهدا دین خود را ادا کنند .

وی ادامه داد : با توجه به اینکه سال اقتصادی سختی را پشت سر نهادیم اما مدیران و زیرمجموعه آنان با تاسی از زمان جنگ توانستند برنامه های خوبی در شهرستان اجرا نمایند و مصداق عینی آن در دهه فجر و هفته دولت اتفاق افتاد .

این مقام مسوول افزود : سال 94 در آغاز و پایان به نام حضرت فاطمه (س) مزین شد و شاهد برکاتی بودیم که حاصل تلاش مردم ، مسئولین و هدایت های مقام معظم رهبری بود و باید خود را موظف به حفظ نام و یادشهدا و امام گرانقدر بدانیم و در این راه قدم برداریم.

فرماندار بندرگز گفت : درسال گذشته مهمترین حرکت عظیم ملت بزرگ ایران حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بود که جهان نظاره گر آن بود و جزء مناسبت هایی است که انقلاب و نظام ما را تقویت می کند و ملت شریف ایران و مردم شریف شهرستان بخاطر علقه و دلداگی که نسبت به اسلام و انقلاب دارند همیشه و در همه حال با همدلی و همراهی در همه صحنه های مهم حضور دارند .

رییس شورای اداری شهرستان بندرگز ، حرکت مهم دیگر در کشور را حضور مردم در پای صندوق های رای و برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم دانست و افزود : انتخابات با کمترین مشکل صورت گرفت و این اتفاق مهم مدیون دست اندرکاران و مسئولین امنیت شهرستان به ویژه اعضای شورای تامین و همکاری همه مسئولین و مدیران و پرسنل دستگاههایی است که در همه حال با ستاد انتخابات همکاری کردند.

وی گفت : با توجه به اینکه انتخابات شهرستان به مرحله دوم کشیده است ، انشاالله با همکاری همه دستگاه ها انتخابات خوب و سالمی برگزار شود و نمایندگانی انتخاب شوند که از جایگاه نظام و شهدا دفاع کنند و قوانین و مقرراتی وضع کنند که در راستای خدمت به مردم باشد.

میرزایی گفت : اتفاق مهم دیگر در کشور ، موفقیت ما در عرصه بین المللی بود که به برکت نام و یاد حضرت فاطمه (س) و همت و تلاش دولتمردان و هدایت های مقام معظم رهبری با صلابت و استواری که در ملت وجود داشت و عزم و اراده و منطق قوی که در رویارویی تیم دیپلماسی به ویژه وزیر امور خارجه وجود داشت این موفقیت حاصل شد و دنیا به این مسئله واقف شد که دین و انقلاب ما دین منطق و گفتگو است و اگر دنیا سرسازش داشته باشد ما این پشتوانه دینی و توانمندی را داریم.

وی  ادامه داد : اتفاق بزرگ دیگر ایثارگری و دلاورمردی رزمندگان اسلام در صحنه های دفاع از حرم اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت بود که آرزوی پیروزی و موفقیت برای همه کسانی که در سنگرهای اسلام در حال فعالیت می باشند را دارم.

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان و تاکیدات  استاندار گلستان در جلسه شورای اداری استان تاکید کرد : قطعا مدیران برنامه هایی در سال جدید برای خدمت به مردم  پیش بینی کرده اند و به  مواردی از قبیل ارتقاء سطح شاخص های سال گذشته ، مشخص کردن محورها ، و توجه به ویژگی گردشگری منطقه در برنامه ریزی ها اشاره کرد .

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز افزود : رویکرد بودجه در سال آینده بودجه مشخص است 25 درصدبراساس منابع نفتی تامین خواهد شد و مابقی باید محقق گردد و با تلاش و فعالیت مضاعف این امر محقق خواهد شد و یکی از بستر های مهم آن اقتصاد مقاومتی است . وی  با تاکید براینکه  اقتصاد مقاومتی می تواند  در همه امور مورد توجه قرار گیرد ، از ایجاد شورای اقتصاد مقاومتی در شهرستان در سال 95 خبر داد .

میرزایی افزود : ارزیابی مدیران نیز در سال آینده براساس میزان اقداماتی است که در جهت اقتصاد مقاومتی انجام می گیرد.

وی گفت : بخش اعظم توسعه شهرها از طریق شهرداریها امکان پذیر است و توسعه روستاها نیز باید با ایجاد درآمد پایدار و توجه به حرفه های بومی و ظرفیت های محلی محقق شود .

فرماندار بندرگز افزود : مهمترین مسئله درسال آینده بحث امنیت است که در شهرستان با کمک همه دستگاه ها به ویژه شورای تامین  ،  در سالجاری سال خوبی را پشت سر گذاشتیم .

وی همچنین به برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان اشاره کرد و گفت : باید از سال آینده جلسات هماهنگی برگزار و همه برنامه ها باید با محوریت اجلاسیه برگزار گردد.

دوازدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

دوازدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

دوازدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 680
  • کد خبر : 18818