عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز1395


پیام تبریک فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز1395

پیام تبریک فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز1395

مهندس صادقلو فرماندار شهرستان رامیان در پیامی فرارسیدن سال جدید و عید باستانی نوروز را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان ، مهندس صادقلو در این پیام

آورده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب و الأبصار. یا مدبّر الّیل و النّهار. یا محوّل الحول و الأحوال. حوّل حالنا الی احسن الحال.

نوروز به معنای نوشدن وپایان کهنگی هاست ،نوروزبه معنای آغاز شکوفایی هاست.نوروز حلقه پیوندبین میراث فرهنگ وتمدن ایران زمین بادین مبین اسلام است که واژه هایی چون صله ارحام ،تفکر،نوآوری ،سرزندگی ،پاکی و تعاملات اجتماعی رامعنا ومفهوم می بخشد.نوروز فصلی نو برای نوشدن همراه باطبیعت ومتخلص شدن به صفات الهی است.

سالی که گذشت سالی پرافتخاربرای ملت ایران اسلامی بود .سال به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای ، سال ایجادحماسه بزرگ درهفتم اسفندوسال موفقیت دربرابرقدرت های بزرگ وسال حرکت درمسیر توسعه وشکوفایی کشور درهمه زمینه ها بود.  

سال 1395 که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)به عنوان سال ((اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل ))نامگذاری گردیده و بر همین اساس  تاکید مدیریت شهرستان درسال جدید بر نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان خواهد بود که انشاالله نتایج اقدامات اقتصادی با درون زایی ،برون گرایی ،عدالت محوری و مردمی کردن همراه خواهد شد. درسال جاری ارزیابی تمام ادارات شهرستان بر اساس اقدامات عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی خواهد بود و به عنوان یک رویکرد اساسی و با حساسیت ویژه ای از سوی مدیریت عالی شهرستان پیگیری و مطالبه خواهد شد.

درپایان حلول سال نو و بهار پر طراوت را به محضر رهبر فرزانه انقلاب ،ریاست محترم جمهوری ،دولتمردان تدبیر و امید و همه شما مردمان خوب و ولایت مدار شهرستان رامیان تبریک عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت می نمایم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 706
  • کد خبر : 18857