عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار شهرستان رامیان در پیامی فرارسیدن سال جدید و عید باستانی نوروز را تبریک گفت


فرماندار شهرستان رامیان در پیامی فرارسیدن سال جدید و عید باستانی نوروز را تبریک گفت

فرماندار شهرستان رامیان در پیامی فرارسیدن سال جدید و عید باستانی نوروز را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان ، مهندس صادقلو فرماندار شهرستان رامیان در پیامی فرارسیدن سال جدید و عید باستانی نوروز را تبریک گفت.در این پیام آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب و الأبصار. یا مدبّر الّیل و النّهار. یا محوّل الحول و الأحوال. حوّل حالنا الی احسن الحال.

نوروزبه معنای آغاز شکوفایی هاست.نوروز حلقه پیوندبین میراث فرهنگ وتمدن ایران زمین بادین مبین اسلام است که واژه هایی چون صله ارحام ،تفکر،نوآوری ،سرزندگی ،پاکی و تعاملات اجتماعی رامعنا ومفهوم می بخشد.نوروز فصلی نو برای نوشدن همراه باطبیعت ومتخلص شدن به صفات الهی است.

سال 1396 که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)به عنوان سال ((اقتصاد مقاومتی ،تولید- اشتغال ))نامگذاری گردیده و بر همین اساس تاکید مدیریت شهرستان درسال جدید بر نهادینه کردن حمایت از تولید داخلی و اشتغال مولد در سطح شهرستان خواهد بود که انشاالله نتایج اقدامات عملی وجدی درحوزه تولید واشتغال باعث رونق کسب وکار وبهبود معیشت مردم و اشتغال جوانان عزیز گردد. درسال جاری ارزیابی تمامی ادارات شهرستان بر اساس اقدامات عملی در حوزه شعار سال بوده و به عنوان یک رویکرد اساسی و با حساسیت ویژه ای از سوی مدیریت عالی شهرستان پیگیری و مطالبه خواهد شد.

بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با عزم و اراده آهنیین شما مردمان خوب وشریف برگزار خواهد شد. امیدوارم همچون سنوات گذشته با حضور حماسی و حداکثری خود یکبار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب و رهبری در عرصه جهانی به نمایش بگذارید و تمامی توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام را نقش بر آب نمایید

درپایان حلول سال نو و بهار پر طراوت را به محضر رهبر فرزانه انقلاب ،ریاست محترم جمهوری ،دولتمردان تدبیر و امید و همه شما مردمان خوب و ولایت مدار شهرستان رامیان تبریک عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت می نمایم

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 566
  • کد خبر : 31854