عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه دهیاران بخش کمالان باحضور فرماندارعلی آباد کتول برگزارشد


جلسه دهیاران بخش کمالان باحضور فرماندارعلی آباد کتول برگزارشد

جلسه دهیاران بخش کمالان باحضور فرماندارعلی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه دهیاران بخش کمالان باحضور احمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول،سید رحمت میر دیلمی بخشدارکمالان ودهیاران بخش کمالان در روستای قره بلاغ برگزارشد .

فرماندار گفت:دهیاران وشوراهای اسلامی باید برای احقاق حق مردم ذره ای کوتاهی وغفلت نکنند زیرا هرچه داریم از همین مردم داریم ،دهیاران و شوراهای اسلامی به عنوان عامل ارتباطی اصلی بین مردم و مسئولین هستند.

تجری مفرد با اشاره به اهمیت تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: نباید اقتصاد مقاومتی را موضوعی پیچیده تلقی کنیم و تصور کنیم که قرار است اتفاق خاصی رخ دهد و برای مردم ریاضت و سختی به وجود آید.

وی با تأکید بر اینکه در سال جاری مجموعه نظام احساس کرده است که باید چرخه اقتصاد کشور سریع‌تر حرکت کند، گفت: کندی حرکت چرخه اقتصاد کشور دیگر قابل‌تحمل نیست و باید حرکت تولید و رونق اقتصادی در سال ۹۵ به‌گونه‌ای باشد که مردم احساس کنند اقتصاد وارد دوره رونق شده است.

فرماندار اظهارداشت:روستاها ی شهرستان دارای ظرفیت‌های مناسب، منابع و پتانسیل خوب در عرصه‌های مختلف بوده که باید درمسیر توسعه وپیشرفت گام برداریم.

تجری مفرد در پایان با تاکید بر مهم بودن نقش دهیاران در مدیریت روستایی ادامه داد: دهیاران در مدیریت روستایی نقش بسزایی دارند و باید با حداقل امکانات جوابگوی نیازهای روستاییان جهت مرتفع نمودن مشکلات آنان باشند.

سید رحمت میردیلمی بخشدار کمالان گفت : در سال 1395 که مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری فرموده اند دهیاران گرامی باید تمام تلاش و فعالیتهای خود را در مدیریت روستا بر مبنای این شعار پرمعنا عملی نمایند .

بخشدارکمالان در این جلسه ضمن بیان و تشریح برنامه ها جهت مدیریت بخش بر ضرورت رعایت قوانین و آشنائی با شرح وظایف توسط دهیاران، هماهنگی اعضای شورای اسلامی روستا با دهیار و نیز همکاری با نهادهای دولتی و دستگاههای مرتبط با امور روستاها تاکید کرد.

میردیلمی اظهار داشت:دهیاران وشوراهای اسلامی روستا ازمهمترین ارکان جامعه بوده و می تواند مهمترین و موثرترین گام در توسعه روستا باشد.

وی خاطر نشان کرد:در همین راستا و برای توسعه روستا دهیاران و شوراها باید با بخشداری و مسئولین ارتباط و تعامل بیشتری داشته باشند، در حقیقت دهیاران و شوراها محوریت توسعه پایدار در روستاها هستند.

در پایان دهیاران نقطه نظرات خود راارائه دادند.

جلسه دهیاران بخش کمالان باحضور فرماندارعلی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه دهیاران بخش کمالان باحضور فرماندارعلی آباد کتول برگزارشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .