عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیست وهشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازادشهر برگزار گردید


بیست وهشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازادشهر برگزار گردید

بیست وهشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازادشهر برگزار گردید

 بیست و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر  ، در محل سالن اجتماعات فرمانداری با حضور اعضا و به ریاست جناب آقای قاضوی معاونت محترم فرمانداری برگزار گردید.

آقای قاضوی در ابتدای جلسه اظهار کرد:  فرهنگ قرآنی در جامعه  باید در اولویت اول کاری همه در انجام امور باشد و قرآن است که انسان و جامعه را به سمت سعادت و کمال رهنمود خواهد ساخت و باعث جلوگیری از ناهنجاریها و زشتی ها و پلیدی خواهد شد.

وی افزود:  مربیان قرآن براي توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه بايد با نگاهي جديد به كيفي شدن برنامه‌هاي ديني و قرآني در مؤسسات بپردازند.

وی ادامه داد: در جامعه باید با   نگاه به  تعالیم و عمل به دستورات قرآنی بتوانیم در رشد و بستر سازی خانواد مفید واقع گردیم   

حسینی واعظ مدیر موسسه قرآن وحدیث گفت: ترویج و توسعه فرهنگ قرآني در استان با کمک مؤسسات جامعه قرآن کریم در شهرستانها، اساتيد و معلمان آنها که بدون هیچ چشمداشتی، با کمترین امکانات به توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه می پردازند امکانپذیر است تا بتوانیم شهرستان آزادشهر را بعنوان دار القرآن معرفی نماییم  .

حجت الاسلام بازاری رئیس دادگستری شهرستان نیز در جلسه ضمن بیان ظرفیت بالای مفاهیم قرآنی در بهبود سبک زندگی خواستا تلاش و همت والای مردم و مسئولین برای بهرمند شدن  هر چه از قرآن در جامعه شدند

در ادمه قاسمی دبیر جلسه و اعضاء به نقطه نظرات خود در جهت تقویت فرهنگ قرآنی پرداختند

وی در پایان خواستار استفاده از ظرفیت های خیرین در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی شدند

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 665
  • کد خبر : 20919