عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برای توسعه فرهنگ قرآنی باید موسسات دارلقرآن را تقویت نمود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

برای توسعه فرهنگ قرآنی باید موسسات دارلقرآن را تقویت نمود

برای توسعه فرهنگ قرآنی باید موسسات دارلقرآن را تقویت نمود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر تقویت و پشتیبانی از مؤسسات دارالقرآن کریم گفت: ترویج و توسعه فرهنگ قرآني در استان با کمک مؤسسات دارالقرآن کریم در شهرستانها، اساتيد و معلمان آنها که بدون هیچ چشمداشتی، با کمترین امکانات به توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه می پردازند امکانپذیر است.

"علی اصغر طهماسبی" در پنجمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان، اظهار کرد: مربیان قرآن براي توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه بايد با نگاهي جديد به كيفي شدن برنامه‌هاي ديني و قرآني در مؤسسات بپردازند.

وی ادامه داد: براي احياي قرآن كريم در جامعه بايد با اين نگاه كه تعاليم قرآن و الگوهاي قرآني در جامعه اجرا و پياده شوند، به كيفي‌سازي برنامه‌هايمان بپردازيم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: علی رغم تمامی تگناهای بودجه ای در حوزه فرهنگی اقدامات و فعالیت های بسیار خوبی طی یکسال گذشته در استان گلستان صورت گرفته است.

طهماسبی بیان کرد: برگزاری جلسات مشترک شورای توسعه فرهنگ قرآنی با اعضای شورای فرهنگ عمومی استان در دستور کار ما قرار دارد و اعتقاد داریم  استفاده از ظرفیت های اعضای شورای فرهنگ عمومی بویژه نماینده محترم ولی فقیه و استاندار معزز، می تواند به پیشبرد اهداف این شورا کمک کند.

وی در پایان خواستار استفاده از ظرفیت های خیرین در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه شد.

برای توسعه فرهنگ قرآنی باید موسسات دارلقرآن را تقویت نمود


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .