عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه طرح سالم سازی دریا در شهرستان ترکمن


برگزاری جلسه طرح سالم سازی دریا در شهرستان ترکمن

برگزاری جلسه طرح سالم سازی دریا در شهرستان ترکمن

 جلسه طرح سالم سازی دریا با حضور فیروزی فرماندار ترکمن ، معاون فرماندار ، بخشدار مرکزی ، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان ، رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان ، مدیریت طرح سالم سازی ، نماینده  بنادر و دریانوردی استان و جمعی از مسئولین ذیربط در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن عرض تسلیت ارتحال امام راحل (ره) و قیام 15 خرداد گفت: یاری رساندن به مردم و امت اسلامی و دیدگاههای والای حضرت امام خمینی (ره) از ویژگیهای بارز ایشان بود لذا امیدواریم رهروان شایسته ای در جهت خدمات رسانی به مردم باشیم. و یاد و خاطره امام راحل (ره) بایستی همیشه زنده و برای آیندگان به یادگار بماند.

فیروزی گفت: تمامی مسئولین بایستی برای توسعه شهرستان و استفاده از قابلیت و ظرفیتهای آن تلاش کنند تا کارایی و اثربخشی آن در تمامی ابعاد و حوزه های اجتماعی نمایان شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رسیدگی به شرایط کنونی محل شنا و ساحل آن را مهم دانست و گفت: نقاط قوت و ضعف محل شنا بایستی مورد ارزیابی قرار گیرد تا با همگرایی مسئولین مربوطه و بستر سازی مناسب شناگاه بتوانیم برنامه های متنوعی در محل شنا برگزار کنیم.

فرماندار در ادامه گفت: شهر بندرترکمن به لحاظ امنیت از شرایط خوبی برخوردار است و با اصلاح زیر ساخت های آن می توانیم اقدامات مهمی انجام دهیم.وی خواست مصوبات جلسه در اسرع وقت توسط مسئولین امر پیگیری شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

برگزاری جلسه طرح سالم سازی دریا در شهرستان ترکمن

 

برگزاری جلسه طرح سالم سازی دریا در شهرستان ترکمن

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .