عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه شورای اداری شهرستان تركمن برگزار شد


دومین جلسه شورای اداری شهرستان تركمن برگزار شد

دومین جلسه شورای اداری شهرستان تركمن برگزار شد

 دومین جلسه شورای اداری شهرستان تركمن به ریاست عبدالحكيم فيروزي فرماندار و با حضور ائمه جمعه و جماعت و مسئولین ادارات و نهادهاي شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تركمن، فيروزي فرماندار ضمن عرض تسليت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) و قيام پانزده خرداد گفت: ياد و خاطره امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران بايستي هميشه گرامي داشته شود .

فرماندار در راستاي توصيف ويژگي هاي حضرت امام خميني (ره) به اخلاق اشاره كرد و افزود: اساس جامعه بر مبناي اخلاق است تا بواسطه آن شاهد تحولات عظيمي در كشور اسلامي باشيم.

در ادامه فيروزي صفات و ويژگي هاي رهبران الهي را برشمرد: 1- مردمي بودن 2- همدردي با مردم 3- دلبستگي عميق به مردم و علاقه به هدايت آنان 4- محبت و مهرباني به دوستان 5- ترحم و بخشش گناهكاران

فرماندار اظهار داشت: در حال حاضر دولت تدبير و اميد شرايط بسيار سختي را با كمترين امكانات و موانع دروني تجربه و مديريت مي كند لذا ضمن قدرداني از تدبير و درايت رياست محترم جمهور در ايجاد امنيت بالا و هويت ملي و اسلامي گفت: ايران بعنوان مركز فكر ، گفتگو و آرامش در جهان مطرح مي شود. ما بايد افتخار كنيم كه رئيس جمهور بعنوان شاگرد امام ، روحاني فاضل و انديشمند از جنس مردم است و هويت انقلاب هويت امام است.

فيروزي گفت: همه مسئولين شهرستاني بايستي در حد توان از تمام ظرفيت ها براي زنده نگه داشتن نام امام تلاش كنند لذا از مسئولين شهرستاني خواست با همدلي و همگرايي وكار گروهي مشكلات شهرستان آسيب شناسي و در جهت رفع آنها اقدامات شايسته اي را انجام دهند.  

 رئیس شورای اداری شهرستان تركمن در این جلسه از مسئولين اجرايي در خصوص برگزاری هرچه باشکوهتر مراسمات شهرستاني از جمله: انتخابات شكوهمند ، راهپيمايي بيست و دوم بهمن ماه 94 ،ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین پانزده خرداد تقدير و تشكر كرد.

 در آخر فرماندار ضمن تبريك هفته محيط زيست و سربازان گمنام تاكيد كرد: اقتصاد مقاومتي امروز از اهميت بالايي برخوردار است لذا دستگاههاي مرتبط با اين موضوع در جهت محقق شدن آن تمام تلاش خود را بكار گيرند.

دومین جلسه شورای اداری شهرستان تركمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .