عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور فرماندار علی آباد کتول درمراسم شب قدر


حضور فرماندار علی آباد کتول درمراسم شب قدر

حضور فرماندار علی آباد کتول درمراسم شب قدر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،احمد تجری مفردفرماندارشهرستان بادیگرمسئولین علی آباد کتول درمراسم معنوی احیای شب نوزدهم ماه رمضان درمسجد روستای شیرن آباد حضورو به سوگواری پرداختند.

احمد تجری مفرد فرمانداراظهار کرد:اینک که در شب های پر برکت قدر یک بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده با یاد بزرگ مرد تاریخ اسلام امیرالمومنین حضرت علی(ع) زیر باران رحمت لیلة القدر می ایستیم تا علاوه بر تطهیر جسم و روح، به معنای واقعی از شب های قدری که از هزار ماه برتر و بالاتر است نهایت فیض معنوی را ببریم .

وی افزود: شب قدر فرصتی طلایی و ارزشمند برای شستشوی آیینه دل از زنگار گناه و معصیت بوده و شبی است که با بارش باران انا انزلناه از آسمان رمضان بر زمین، چشمان مومنان با آب توبه شستشو و کلام قرآن بر زبان ها جاری می شود تا خواب غفلت چشمانمان را فرا نگیرد.

فرمانداردر پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در لیالی قدر و تسلیت سالروز شهادت حضرت علی بن ابیطالب (ع)، یادآور شد:از خداوند متعال توفیق رهروی هر چه بیشتر از منویات آن امام همام و سربلندی همه مسلمانان جهان را طلب نموده و از همگان التماس دعا دارم.

حضور فرماندار علی آباد کتول درمراسم شب قدر

 

حضور فرماندار علی آباد کتول درمراسم شب قدر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .