عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برخی منتقدین از سیاه نمایی، دروغ و هرآنچه دولت را تخریب نماید دریغ نمی کنند

فرماندار گالیکش در جلسه برنامه ریزی هفته دولت با کارکنان :

برخی منتقدین از سیاه نمایی، دروغ و هرآنچه دولت را تخریب نماید دریغ نمی کنند

برخی منتقدین از سیاه نمایی، دروغ و هرآنچه دولت را تخریب نماید دریغ نمی کنند

  صبح امروز حسن خسروی در جلسه برنامه ریزی هفته دولت که با حضور بخشداران مرکزی و لوه و تعدادی از کارکنان(روسای کمیته ها) برگزار گردید گفت: تا به حال منتقدین دولت از بقیه فعال تر بوده و از این به بعد نیز فعال تر خواهند بود.

وی افزود: با توجه به سابقه ای که از منتقدین داریم و تریبونهایی که در دست دارند متاسفانه خودشان را مقید به اخلاق نمی دانند و در پی تخریب دولت هستند. لذا ما باید تلاش کنیم تا آنچه را که عملکرد واقعی دولت است و حقیقت دارد را به اطلاع مردم برسانیم.

خسروی با تجلیل از تلاشها و خدمات استاندار گلستان اضافه کرد: چقدر استاندار محترم را تخریب کردند و حرفهای مختلفی را درباره ایشان زدند. در صورتی که با این وضعیت کشور و تنکناهایی که داشتیم کمتر استانداری را سراغ داریم که اینگونه با برنامه کار کند.

وی ادامه داد: استاندار برای امورات استان با برنامه کار کرده و صبغه بسیار خوبی هم از نظر علمی و هم به لحاظ اجرایی و توانمندی دارد.شما کمتر کسی را در استان سراغ دارید که مانند ایشان بتواند کار کند. با تلاشهای ایشان قدمهای بسیار خوبی در کشور برداشته شد که در تحول شرایط استان و کشور نقش به سزایی خواهد داشت. تلاش شبانه روزی استاندار واقعا قابل تقدیر است.

مقام عالی اجرایی در شهرستان گالیکش عنوان کرد: به عنوان نمونه به راه اهن سراسری می توان اشاره نمود که اکنون در مراحل نهایی است و ایران را به آسیای میانه وصل می کند. البته برنامه ای هم برای وصل کردن راه آهن به راه آهن سراسری تهران مشهد دارند.همچنین بحث تصویب منطقه آزاد اینچه برون تاثیر فراوانی را در استان برجا خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: تصمیماتی که در برنامه سفر استانی هیئت دولت گرفته شد ، همچنین بحث تولید میگو در شهرستان گمیشان،احیای بندر خواجه نفس، برنامه های گردشگری و سواحل دریا از جمله کارهای مهم در این دولت است.

خسروی عنوان نمود : این هجمه ای که به دولت وارد می شود منصفانه نیست لذا می طلبد که دوستان مقداری جدی تر به موضوع نگاه کنند. ما به عنوان زیر مجموعه باید پشتیبان دولت باشیم و در چهارچوب برنامه های دولت حرکت کنیم.

وی در پایان نسبت به استفاده هر چه بیشتر از عنصر تبلیغات و اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت:  باید تبلیغات بلندی را از آنچه که انجام شده ارائه کنیم و در این راه از بهره گیری از شیوه ها و فضاهای نوین نظیر شبکه های اجتماعی،خبرگزاریها،سایتها و n.g.oها غافل نباشیم.

برخی منتقدین از سیاه نمایی، دروغ و هرآنچه دولت را تخریب نماید دریغ نمی کنند

 

برخی منتقدین از سیاه نمایی، دروغ و هرآنچه دولت را تخریب نماید دریغ نمی کنند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 582
  • کد خبر : 23775