عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زنگ گردشگری در شهرستان علی‌آباد کتول نواخته شد


زنگ گردشگری در شهرستان علی‌آباد کتول نواخته شد

زنگ گردشگری در شهرستان علی‌آباد کتول نواخته شد

همزمان با آغاز ششم مهرماه روز جهانی جهانگردی و هفته بزرگداشت گردشگری در استان گلستان، زنگ گردشگری در شهرستان علی آبادکتول با حضور فرماندار و مسوولین ارشد این شهرستان به صدا در آمد.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری علی‌آبادکتول، احمد تجری مفرد در این آیین گفت: کشور ایران دارای سرمایه های بسیاری از جمله در حوزه گردشگری است که می تواند ما را در دستیابی به استقلال و در دوران اقتصاد مقاومتی یاری کند تا دوران اقتصاد بدون نفت را نیز تجربه نماییم.

به گفته وی، لازم است با تدوین کتب درسی و آموزشی فرهنگ گردشگری سالم و حلال را در نسل‌های آینده کشور نهادینه سازیم تا دانش آموزان امروز تبدیل به کارآفرینانی موفق در گردشگری کشور شوند.

فرماندار علی‌آبادکتول در بخش دیگری از سخنان خود پتانسیل‌های این شهرستان را در سه حوزه کشاورزی، گردشگری و فرهنگی و آموزشی قابل توجه برشمرد و تاکیدکرد: این پتانسیل‌ها باعث شده که شهرستان علی‌آبادکتول در استان و کشور به خوبی بدرخشد ضمن این که در حوزه‌ی گردشگری با اقداماتی که در حوزه زیرساخت‌ها صورت‌گرفته میزان ماندگاری و اقامت مسافران و گردشگران به نحو قابل قبولی افزایش یافته که طبعاً به روند توسعه اقتصادی شهرستان کمک بزرگی نموده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان علی‌آبادکتول نیز در این آیین اظهار داشت: امروز آغاز هفته گردشگری است و به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در این شهرستان در طول ایام هفته گردشگری برگزار خواهد شد.

عباس عنایت اضافه کرد: شعار ملی روز اول هفته گردشگری، «گردشگری برای همه - همه برای گردشگری» است که در همین راستا زنگ گردشگری در مدرسه خیّر نیک‌اندیش حاج محمدعلی دیلمی روستای محمدآبادکتول نواخته شد.

زنگ گردشگری در شهرستان علی‌آباد کتول نواخته شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .