عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان ترکمن برگزار شد

 در راستای اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید و تاکید بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت به مردم به ویژه قشر محروم و آسیب پذیر جامعه و به منظور پیگیری و بررسی نحوه خدمات دستگاه های اجرایی شهرستان جلسه ای با حضور شیرنگی معاون فرماندار ترکمن و جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ شیرنگی معاون فرماندار گفت: نظام ما یک نظام الهی مبتنی بر ارزش های دینی است و یکی از مهمترین اهداف آن تامین رفاه و آسایش و کاهش درد و رنج و آلام مردم و خدمت صادقانه به جامعه است.

وی با اشاره به اهداف نظام  افزود: همه دولت ها به فراخور وظیفه و رسالت کار در طول عمر پر برکت نظام خدمات خوبی را به مردم ارائه نمودند که در مقایسه با قبل قابل قیاس نیست طوریکه ما امروز شاهد هستیم بسیاری از دولت ها در حوزه خدماتی و رفاهی پیشرفت های خوبی داشتند. در همین راستا علیرغم خدمات خوب و عملکرد مطلوب مسئولان، باز هم مردم عزیز ما شایسته خدمات بهتری هستند. از اینرو همه مسئولان مربوطه باید تلاش کنند با تمام امکانات موجود مشکلات مردم را رصد و پیگیری و به سرانجام برسانند.

شیرنگی اظهار داشت: علیرغم بازدید های مستمر از روستاها که طبق برنامه انجام می شود قرار است طرحی تحت عنوان کاروان امید، اقدام و عمل در سطح شهرستان (روستاها و محلات شهر) عملیاتی شود و با حضور مسئولان نسبت به حل مشکلات مردم از نزدیک اقدام نمائیم، لذا لازم است همه مسئولان در این زمینه برنامه ریزی لازم را در دستور کار خود قرار دهند تا اجرای طرح به نحو احسن صورت گیرد.

احصاء مشکلات اساسی روستاها و محلات شهر، برنامه ریزی جهت رفع مشکلات در روستاها در زمینه آب، برق، گاز ، طرح هادی و .. از جمله مصوبات این جلسه بود.

 

جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .