عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بسیج مظهر ایستادگی و رمز جاویدان در مبارزه با بیدادگران است

پیام فرماندار کلاله بمناسبت هفته بسیج :

بسیج مظهر ایستادگی و رمز جاویدان در مبارزه با بیدادگران است

بسیج مظهر ایستادگی و رمز جاویدان در مبارزه با بیدادگران است

فرماندار کلاله در پیامی با تبریک ایام ایستادگی و آزادگی گفت : بسیج مظهر ایستادگی و رمز جاویدان در مبارزه با بیدادگران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله نصرت برزگر در پیامی با تبریک ایام ایستادگی و آزادگی بسيج را منظومه فكري برشمرد كه در همه عرصه‌ها در تلاش برای نيل به اهداف بلند و رفيع عزت و افتخار است.

 متن پیام :

بسيجيان از جان گدشتگانی هستند كه در هولناكترین لحظات زندگی , بی اعتنا به نام و نان , از مادیات و امور دنیوی بریدند و با ایثار و فداکاری خود بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع ترین آسمان ایثار به اهتزاز درآوردند.

بسیج جهانی مستضعفین امروز مرزهای قاره ها را درهم نوردیده و در همه گیتی فراگرفته شده است.

فریاد خروشان بیداران جهان با حنجره بسیجیان است که شنیده میشود ، حنجره ای که صوت داوودی آن یادگار مقتدای بسیجیان عالم حضرت امام خمینی (ره) و نایب برحقش حضرت آیت الله خامنه ای است.

امروزه جهانیان و دول غرب و شرق در برابر تفکر و فرهنگ عالمگیر بسیج که برآمده از دین مبین اسلام است سر تعظیم فرود آورده است همانا که این وعده الهی الیس الصبح بقریب در قرآن کریم است .

اينجانب با تبريك هفته بسیج به همه بسيجيان سرافراز ، مداومت در پيمون راه شهداي والامقام را از خداوند خواهانم و امید دارم در راستاي اعتلای آرمانهاي بلند حضرت امام خميني (ره) و در پرتو منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بتوانیم بیرق شرافت و انسانیت مستضعفان عالم را با عزت و اقتدار برافرازیم.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 547
  • کد خبر : 27692