عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آتش در جنگلهای کلاله مهار شد


آتش در جنگلهای کلاله مهار شد

آتش در جنگلهای کلاله مهار شد

آتش سوزی که از روز سه شنبه بصورت پراکنده در جنگل های کلاله شیوع پیدا کرده بود شب گذشته با تلاش اکیپ ها و یگان های امداد اطفاء شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله نصرت برزگر فرماندار با اشاره به عمق این حادثه گفت : آتش سوزی بصورت پراکنده در نقاط مختلف جنگل از جمله مناطق دهستان آقسو و عرب داغ ایجاد شده بود که با تلاش شبانه روزی و حضور بموقع اکیپ و یگان های امداد جنگل و نیروهای مردمی شب گذشته بطور کامل اطفاء شد .

فرماندار کلاله افزود : آتش سوزی در جنگل های منطقه با توجه به همجواری و پیوند با پارک ملی گلستان بصورت دوسویه منطقه را از روز سه شنبه 9 آذر در برگرفت که با وزش تندباد شدید در روز گذشته بر شدت و توسعه آتش به سایر نقاط جنگل گسترش یافت که به جهت شیب تند مراتع و قسمت های حادثه دیده با مشکل مواجه شدیم که با همت ، تلاش و از خود گذشتگی نیروهای خدوم یگان های امداد و مردمی توانستیم این حریق را بالاخره پس از ساعتها تلاش آخر شب گذشته مهار کنیم .

برزگر سپس با تقدیر از اعضای ستاد بحران، بخشداران و نیروهای امداد و اهالی منطقه گفت : حریق ساعات آخر شب گذشته بصورت کامل مهار شد و هم اکنون نیروهای یگان امداد با توجه به وزش باد و کنترل بحران در محل های حادثه دیده حضور دارند تا در صورت بروز هرگونه حادثه ای با سرعت عمل وارد صحنه شوند .

جنگل های کلاله جزوی از محدوه و در امتداد پارک ملی گلستان است که به سبب همجواری و اشتراک نزدیک در بسیاری از نقاط نیاز به نگاه ویژه و اهتمام خاص دارد تا مبادا این ریه های طبیعی زمین از بین بروند .

آتش در جنگلهای کلاله مهار شد

 

آتش در جنگلهای کلاله مهار شد

 

آتش در جنگلهای کلاله مهار شد

 

آتش در جنگلهای کلاله مهار شد

 

آتش در جنگلهای کلاله مهار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 776
  • کد خبر : 27961