عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سطح استفاده و کاربرد اینترنت در روستاهای گرگان مطلوب است

فرماندار گرگان:

سطح استفاده و کاربرد اینترنت در روستاهای گرگان مطلوب است

سطح استفاده و کاربرد اینترنت در روستاهای گرگان مطلوب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان ،مدیران کل فناوری اطلاعات، پست، پست بانک ومخابرات گلستان با فرماندار گرگان دیدار کردند.

دکتر حسینی فرماندارگرگان در این دیدار گفت : با توجه به تجربه خوب مشارکت بالای روستاییان در طرح سرشماری الکترونیک لازم به نظر میرسد ضریب نفوذ ، سطح استفاده و کاربرد اینترنت در روستاهای گرگان مطلوب است و با توجه به این مهم توسعه زیر ساخت های الکترونیک در روستا ها بسیار حائز اهمیت است .

فرماندار گرگان در ادامه گفت : دفاتر ICT روستایی علاوه بر ارائه خدمات مختلفي مانند پست، پست بانك، تلفن و ساير خدمات دولتي، ارتباط روستاهاي مورد نظر را با شبكه اينترنت فراهم مي‌نمايند. و براي هريك از روستاهاي مورد نظر حداقل يك نقطه دسترسي به اينترنت ايجاد مي‌نمايند.

سید عباس حسینی : با بهره‌گيري از دفاتر خدمات فناوري ارتباطات و فناوري اطلاعات روستايي اين سازمان‌ها مي‌توانند خدمات خود را به صورت الكترونيكي به روستاييان عرضه نمايند و بسياري از مشكلات روستاييان مانند تردد به شهرها براي استفاده از خدمات دولتي رفع خواهد گرديد.

وی با اعلام افزود : با ايجاد بستري براي توسعه خدمات دولت الكترونيكي به صورت پيشخوان دولت در روستا میتوان به ارایه خدمات سرعت بخشید.

دکتر حسینی درادامه گفت : توسعه اين فناوري مي‌تواند در اندك زماني تاثيرات قابل توجهي به همراه داشته باشد. تاثیرات همه جانبه این طرح از نظر اجتماعی ،اقتصادی ،سیاسی و فرهنگی چشمگیر است .

فرماندار گرگان در بخش پایانی سخنانش گفت : یکی از مهمترین اهداف دولت الکترونیکی، بالا بردن درصد مشارکت مردم در کارهای دولتی و دخالت دادن مستقیم مردم در تعیین سرنوشت خود است، شایسته است ساز و کارهای برگزاری انتخابات الکترونیک انجام شود .

سطح استفاده و کاربرد اینترنت در روستاهای گرگان مطلوب است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 590
  • کد خبر : 28890