عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن برگزار شد


هفدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن برگزار شد

هفدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن برگزار شد

 هفدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن روز دوشنبه مورخ 27/10/95 با حضور عبدالحکیم فیروزی فرماندار واعضای ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان درمحل فرمانداری شهرستان برگزار گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت حاج محمد آخوند عابدی کر امام جمعه شهرستان ترکمن با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی گفت : مطالعه وآموزش از ارکان اصلی سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی و اقتصادی می باشد . مسئولین شهرستان بامطالعه در خصوص پتانسیل های موجود در منطقه و آموزش آن به مردم برای سرمایه گذاری در زمین ها وموقعیت های موجود اقدام نمایند .

وی افزود: ضعف عمده شهرستان ما در عدم سرمایه گذاری و روی آوردن به کشت تک محصولی عدم مطالعه و نبودن برنامه مناسب برای استفاده از ظرفیتهای موجود منطقه می باشد. ما بایستی به مردم جهت  بدهیم و آن هم جهت دهی درست تا مردم به درستی سرمایه گذاری نمایند و از سرمایه گذاری خود بهره ببرند ، نه اینکه زیان ببینند .

فرماندار اظهار داشت:اگر ما مسئولین بتوانیم مشکل اقتصادی را حل و مسیر آن را هموار نماییم ، جلوی بسیاری ازمشکلات اجتماعی شهرستان گرفته خواهد شد . با کار کردن بر روی فرهنگ و ایجاد اشتغال و آموزش صحیح بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی شهرستان به خودی خود حل خواهد شد .

از مهمترین مصوبات جلسه عبارتند از:

مقرر گردید مسئول اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان با هماهنگی با اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان تحلیلی در خصوص مشکلات بافندگان شهرستان در جلسه آینده ارائه نماید .

هفدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن برگزار شد

 

هفدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .