عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار کلاله با امام جمعه شهرستان


دیدار فرماندار کلاله با امام جمعه شهرستان

دیدار فرماندار کلاله با امام جمعه شهرستان

فرماندار کلاله در نشستی صمیمانه با حجت الاسلام کشیری امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله در این دیدار که در دفتر امام جمعه صورت گرفت کشیری امام جمعه کلاله با تقدیر از برگزاری مراسم باشکوه عالم مجاهد و مبارز انقلابی حضرت آیت الله هاشمی در شهرستان گفت : شخصیتی همچون هاشمی رفسنجانی برای کشور و انقلاب یک نعمت بود و شخصیتی همچون ایشان به ندرت هر دهه یکبار تجلی پیدا میکند و امروز انقلاب پشتوانه محکمی را از دست داد .

در ادامه برزگر فرماندار گفت : به واقع هاشمی برای ملت و نظام ما یک سرمایه گرانبهایی بود از بدو پیروزی انقلاب زحمات زیادی را برای به ثمر نشستن آن کشید و اگر هاشمی نیست اما یاد هاشمی در جامعه زنده است .

ایشان سپس با اشاره به تفاهم نامه فرمانداری با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود : طی تفاهم نامه بعمل آمده هم اکنون کار تعریض و بلوک گذاری کلاله تا دوراهی آغاز شده و تا هفته آتی عملیات نصب بلوک نیز به طول 7 کیلومتر اجرایی خواهد شد .

وی پیرامون اعتبار این پروژه افزود : برای اجرای این پروژه چیزی بالغ بر 3 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است .

برزگر به طرح نوار سبز این مسیر هم اشاره کرد و اظهار داشت : در این مدت و تا قبل از پایان سال طرح نوار سبز با استفاده از درختان بومی شهرستان اجرایی خواهد شد و در این طرح نیز سعی شده تا هر درختی را بنام یک نفر و با مشارکت مدارس و اقشار مختلف مردم پیاده شود .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 463
  • کد خبر : 29564