عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار از مرکزآتش نشانی شهرعلی آبادکتول


بازدید فرماندار از مرکزآتش نشانی شهرعلی آبادکتول

بازدید فرماندار از مرکزآتش نشانی شهرعلی آبادکتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان ازمرکزآتش نشانی شهرعلی آبادکتول بازدید واین حادثه ناگوار و به شهادت رسیدن آتشنشانان عزیز را تسلیت گفت.

وی اظهارداشت:سازمان آتش‌ نشاني سازماني است كه در قبال حفظ جان و مال مردم وظيفه سنگین برعهده داشته و با انجام كار امداد رسانی در مواقع حساس برای نجات جان و سرمایه مادی انسانها تلاش می کنند.

تجری مفرد گفت:شهرداری دارای وظایف بسیارمهم جهت خدمت رسانی و تامین رفاه وسلامتی مردم شهر است که دراین میان وظایف سازمان آتش نشانی بسیار حساس تر از شهردرای بوده و وظیفه کم کردن خسارات مادی وجانی وارده به مردم را عهده دار است وکوچک ترین تاخیر در انجام وظیفه آن باعث وارد شدن خسارات غیر قابل جبران می شود.

تجری مفردخطاب به پرسنل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی ادامه داد:وظایف شغلی شما سخت وپراسترس بوده وگاهی شاهد صحنه های دلخراشی خواهید بود که لازمه آن داشتن روحیه ایثارگری ومردم دوستی است.

وی گفت: آتش نشانان کار حساسی را برعهده دارند که انجام این وظایف، اعتماد به نفس بالا ومهارتهای خاصی را می طلبد که کسب این مهارتها، بدون آموزشهای مستمر ممکن نخواهد بود.

بازدید فرماندار از مرکزآتش نشانی شهرعلی آبادکتول

 

بازدید فرماندار از مرکزآتش نشانی شهرعلی آبادکتول

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .