عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزون بر 90 درصد طرح های عمرانی و اقتصادی دولت افتتاحی است

معاون استاندار گلستان در مراسم متمرکز افتتاح شهرستان آزادشهر :

افزون بر 90 درصد طرح های عمرانی و اقتصادی دولت افتتاحی است

افزون بر 90 درصد طرح های عمرانی و اقتصادی دولت افتتاحی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان با تجلیل از خدمات دولت درسه سال و نیم گذشته، گفت: 90 تا 95 درصد طرح های دولت افتتاحی بوده که درمقایسه با دولت های گذشته عملکرد بسیار بهتری است.

محمود ربیعی روز سه شنبه در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 85 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزای آزادشهر، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در سه سال و نیم گذشته، هشت هزار و 303 طرح عمرانی و اقتصادی با اشتغالزایی 65 هزار نفر را درسراسر استان گلستان انجام داده که هفت هزار و 708 طرح آن افتتاحی بوده است.

وی، هزینه صرف شده برای این تعداد طرح را درمجموع حدود 35 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این تعداد فقط 595 طرح آغاز عملیات اجرایی بوده که در مجموع عملکرد دولت یازدهم نسبت به دولت های گذشته دربحث طرح های افتتاحی بسیار بهتر است.

ربیعی، خدمت صادقانه به مردم را یکی از اهداف بلند انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: با وجود همه مشکلات و کمبودهای مالی و تحریم های اقتصادی استکبار جهانی، دولت با نگاه تدبیر و عقلانیت، برای رفع همه جانبه مشکلات کشور تلاش می کند و انصافا موفقیت های خوبی نیز درحوزه داخلی و خارجی به دست آورده است.

وی با اشاره به تلاش های دولت برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار، تصریح کرد: دولت از ابتدای امسال تاکنون 6 هزارو 700 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی بخش صنعت و کشاورزی استان گلستان پرداخت کرده که چهار هزارو 500 میلیارد ریال آن از محل تسهیلات کارگروه رفع موانع تولید بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان همچنین یادآور شد: باوجود همه اقدامات انجام شده از سوی نظام و دولت های آن در 38 سال گذشته که به هیچ وجه با دوران قبل از انقلاب قابل قیاس نیست، اما هنوز با برخی مشکلات درحوزه اقتصادی و بیکاری مواجه ایم که باید با نگاه به آینده برای رفع آن برنامه ریزی و تلاش کرد.

ربیعی گفت: درحال حاضر حدود پنج میلیون دانشجو که بیشتر آن را بانوان تشکیل می دهند در دانشگاه های کشور مشغول تحصیل هستند که این تعداد دانشجو در سه یا چهار سال آینده نیاز به کار دارند و باید برای آنان برنامه ریزی شود.

با بهره برداری و شروع عملیات اجرایی 85 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان افزون بر 90 هزار نفری آزادشهر درشرق گلستان با هزینه تقریبی 330 میلیارد ریال، برای 70 نفر شغل ایجاد شده است.

در این مراسم، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، فرماندار، ائمه جمعه و مدیران شهرستان آزادشهر حضور داشتند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 674
  • کد خبر : 30398