عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوران جوانی بهترین فرصت برای رشد و تعالی انسان است

فرماندار مراوه تپه :

دوران جوانی بهترین فرصت برای رشد و تعالی انسان است

دوران جوانی بهترین فرصت برای رشد و تعالی انسان است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، نشست صمیمی فرماندار با جوانان شهرستان با حضور مرادی رئیس اداره روزش و جوانان و پران دوجی مشاور جوان فرماندار برگزار شد .

اسمعیل تاجی ضمن تبریک پیشاپیش سال نو که سرسبزی و طراوت طبیعت را در بر خواهد گرفت دوران جوانی را بهترین فرصت برای رشد و تعالی انسان عنوان کرد و افزود : انسان در دوران جوانی با بروز استعداد های خود و حضور در فعالیت های اجتماعی و اقتصادی جامعه باعث توسعه کشور می شود .

تاجی افزود : جوانان برای حضور در میدان فعالیت های اجتماعی با ثبت سازمان مردم نهاد از ظرفیت های غیر دولتی در پیشبرد اهداف و توسعه منطقه گام بردارند .

وی تصریح کرد : جوانان با هر سلیقه و مدرک علمی در انتخابات شورای اسلامی روستا و شهر جهت مطالبه گری اقشار مختلف مردم به عنوان کاندیدا در میدان انتخابات حضور می یابند و باعث مشارکت حداکثری مردم خواهند شد .

فرماندار مراوه تپه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و نقش جوانان در این میدان دموکراسی را مهم دانست و اذعان داشت : مشارکت مردم به خصوص جوانان چه به عنوان کاندیدا و چه به عنوان رأی دهنده باعث اتحاد و همبستگی بیشتر مردم با نظام جمهوری اسلامی و یأس و ناامیدی دشمنان خواهند شد .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه با اشاره به تأثیر حضور جوانان در مشارکت های اجتماعی بالاخص انتخابات اظهار داشت : انتخابات بهترین دستاورد انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

در این جلسه مشاور جوان فرماندار ضمن قدردانی از ایجاد این فرصت توسط فرماندار و حضور جوانان شهرستان خواستار همکاری و همدلی نزدیک  جوانان با حوزه مشاور فرمانداری شد و ایجاد سازمان های مردم نهاد و موسسات غیر دولتی مختلف توسط جوانان را از اولویت های رسیدن به اشتغال پایدار دانست .

نور محمد پران دوجی ضمن تشکر از حُسن اعتماد فرماندار به حوزه مشاور جوان شهرستان افزود : مشاور جوان فرماندار رابط بین فرماندار و جوانان بوده و برای هر گونه همکاری با جوانان آمادگی دارد .

دوران جوانی بهترین فرصت برای رشد و تعالی انسان است


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .