عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه


برگزاری چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه

برگزاری چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان با حضور اعضای هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورای شهر مراوه تپه و به ریاست فرماندار تشکیل شد .

اسمعیل تاجی ضمن قدردانی از حضور و مشارکت فعالانه اعضای هیئت اجرایی گفت : اعضای هیئت اجرایی بانیان و مجریان اصلی برگزاری انتخابات هستند و این مسئولیت خطیر که یک آزمایش بزرگ الهی می باشد توفیقی است که نصیب اعضای محترم شده است .

فرماندار مراوه تپه با بیان اینکه سیاست دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در این است که همواره مردم تعیین کننده هستند و در همه انتخابات ها میزان رأی ملت است خاطر نشان کرد : مردم ایران در روز 29 اردیبهشت گزینه های خود را در پای صندوق های رأی انتخاب خواهند کرد و ملاک انتخاب نیز خود مردم خواهند بود .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه با تأکید بر اتخاذ بی طرفی از فرد یا افراد خاص افزود : هر چند تجربه ادوار گذشته ثابت کرده که امکان سوء استفاده در هیچکدام از مراحل انتخابات وجود ندارد ولی با این حال بایستی تمامی احتمالات را مد نظر داشته باشیم و با شناسایی نقاط مشکوک شائبه های تخلف را مسدود نمائیم .

تاجی ضمن اشاره به نحوه برنامه ریزی برای بررسی صلاحیت داوطلبان تصریح کرد : آنچه مسلّم و بدیهی است و اعضا ملزم به رعایت آن هستند حفظ آبرو و حیثیت افراد در بررسی صلاحیت هاست و یکی از حساس ترین موضوعاتی است که حتماً باید رعایت شود و همچنین اعضا از نشر مطالب مطرح شده در جلسات که محرمانه است خودداری نمایند .

برگزاری چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه

برگزاری چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .